• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

uuuh påminner mig om en sommar på Öland där det var total nyckelpigeinvasion. De var verkligen ÖVERALLT i miljontal! Och bets gjorde dom.

• FruCicci

Vad ni snackar om nyckelpigor hela tiden... jag hänger inte med här i dag

Roande att läsa Muggles halvkåta inlägg dock Skön meny tjejen
    Ska du möjligen dressa upp och hoppa på maken i kväll?

• fru AM

Men muggles har väl fått order av gyn att vänta en månad innan de skjuter skarpt (kopparjonerna)?

• Ore

Nu drar jag hemåt, och beger mig framåt kvällen mot sydligare breddgrader (=Skåne).

Trevlig helg allihop, håll discodansen coh champangeförtäring uppe såhär en FREEEEEEDDDAAAAAG!!!

Tjo hopp!

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-13 14:10:52 följande:
    uuuh påminner mig om en sommar på Öland där det var total nyckelpigeinvasion. De var verkligen ÖVERALLT i miljontal! Och bets gjorde dom.
    Det är ju det jag säger! När ska ni börja tro på mig?

Nyckelpigor är ondskan personifierad!

Nu ska jag gå och hämta Livia (som påstår att hon numera heter Charlie och är en "TOOR POKKE" (stor pojke) ...?!!!)
    Och så ska jag köpa två liter grädde till helgens potatisgratäng för 20 pers ...

Go' eftermiddag!
  • FruCicci

Jo men det är ju många som har blivit gravida just när de tagit ut spiralen, trots att de sagt att man kanske ska vänta, det är vad jag har hört. Likväl har många blivit gravida efter abort och missfall, pang bom igen...

Äsch, kööör på Mugglan!

• kängu

Oh, champagne *klunkar i mig*

Jag är mitt uppe i flyttstök, flyttar ut på vischan imorgon. Ska bli mysigt!

Vilka roliga diskussioner ni haft på tråden idag, nyckelpigor och gud vet allt

Cicci, skönt att du kommer iväg till Dubai!! Hoppas att ni får det mysigt!

• Fru E

Och nu har väl nästan alla hunnit gå hem innan jag hann in

Har varit och klippt mig och satt brödbullar på jäsning

Nu måste jag jobba undan lite innan jag tar helg, hinner ju inte göra något mellan alla möten så har lite surdegar att rensa undan.

Om ett par timmar kommer ett par tjejkompisar över för att pyssla ihop en present samt kort till en av de andra tjejerna som vi ska fira imorgon kväll

Mrs B-jag tänkte på det kk som ligger mitt över Nyfiket.....tror att de är privata med men verkar ha fått bra recensioner eller vad man ska säga. Tog mod till mig och ringde nu när jag kom hem vid två men naturligtvis hade de bara telefontid till ett och man fick inte lämna meddelande på svararen så nu kan jag inte ringa förrän måndag. Får se hur snabbt det går att få tid, problemet är att jag bara är i orten mån-tisd för sen åker jag till Gbg och Stockholm på onsdagen så då går hela den veckan.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare