• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM

mugglan: uäääk - och jag som precis ska gå o äta sushi!

MSW: kram tillbaka - hallen hälsar och niger

• nennesjuttioåtta

fy herrejävlar vad jag är hungrig (nej muggles, inte tack vare din meny, hahhaha)! Woaaah!

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-13 11:18:28 följande:
    MugglesPWAAHAHAHAHHA!!!!! Min systerson (han med hjärnhinneinflammationen) kom till dagis förra veckan och ropade: "Jag lever, jag kan GÅ!"
    Halleluja-moment. Faktiskt. På riktigt! Och väldigt gulligt!
  • fru AM

Nu lunch. Om jag kan få ner ngt efter mugglans fredagsmeny. (Det var inte Moa som kinkar med maten?)
    See ya!

• MSW
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-13 11:18:28 följande:
    Min systerson (han med hjärnhinneinflammationen) kom till dagis förra veckan och ropade: "Jag lever, jag kan GÅ!"
    Gulligt!
  • nennesjuttioåtta

AM, ja eller hur!
    fru AM skrev 2009-03-13 11:19:45 följande:

Halleluja-moment. Faktiskt. På riktigt! Och väldigt gulligt!
  • Ore

Stora KRAMAR till EA och blivande fru L!!!

Snyggt det blev med tapeten i hallen AM!

Intressant diskussion ni haft på fm, men eftersom jag har en försäljare som vankar runt utanför min kontorsdörr så fick jag försöka hålla mig från att asgarva... Nu ska jag tvinga bort tankarna från Muggles middagsmeny-förslag och skaffa litet aptit, har jag tänkt mig...

• Lapinette

nenne - vad härligt att han mår bra igen! Tror det var hjärnhinneinflammation (svårt med språket ... franskan alltså) som makens brors son hade. Han blev förlamad i ansiktet och var så i typ ett halvår men det gick tack och lov över så nu kan han skratta igen ... och lära sig prata. Riktigt läskigt det där!

• FruCicci

fru AM skrev 2009-03-13 10:12:54 följande:

Cicci: Med vårt Amex får vi gratis självriskreducering vid bilhyra, tillgång till lounger på flygplatser (vi som reser så mycket just nu ), är garanterade engelsktalande läkare inom 24 timmar på resmålet ... bl a. Förutom att vi kan ringa upp dem och säga åt dem att boka restaurangbord, teaterbiljetter o dyl. Återigen - skulle betala sig bättre om vi reste mer, men vi hoppas göra det snart ...
    Vi får allt detta med. Jag pratade med AMEX igen och de kunde ju boka hela skiten till mig, så slapp jag, bara det att det blev 1000 kr dyrare när de försökte Så jag sket i det...
    De har verkligen strålande service - faktiskt. Innan vi fick barn, så utnyttjade jag dem mer, med restauranger o gå före i VIP köer och allt på krogarna i sthlm.
    har bokat en del dramaten biljetter genom dem, om det är slut på vissa som ticknet, så fixar amex

Nåväl.... jag åker till Dubai på tisdag gott folk!

JAG ÄR GALEN....
    (jag vet det....)
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare