• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Om den vill gosa och inte sticka mig med någon äcklig gadd och rulla in mig i väv innan den äter upp mig så, visst.

• Tinga

Åh fy - en spindel skulle jag AAAAAALDRIG kunna tänka mig som husdjur! Usch! Jag drar upp fötterna under mig i soffan bara av att läsa om det!

• fru AM

Spindlar tycker jag inte är läskiga - däremot ORMAR. Jättekonstigt - jag har ju inte direkt snoppfobi så jag förstår inte var det kommer ifrån.

Tycker det är så fruktansvärt läskigt hur de rör sig helt oberäkneligt (ormarna alltså - snopparna är ganska förutsägbara )

• nennesjuttioåtta

jag tycker spindlar är skitläskiga, ormar blaha blaha så länge de inte hugger en men nåt jag avskyr så är det *skitlöjligt* HARKRANKAR! *Ryser* Jag HATAR de idiotiska jättemyggorna som är så jävla dumma som inte fattat var de ska (attackerar omedvetet?!? Huuuuhhuuuuu oooh vad är det är för något måste flyga jäääättenära för att se) eller vad de ska med den där gigantiska snabeln till (tur det, tänk att bli blodsugen av en sån!) VIK HÄDAN!

• nennesjuttioåtta

AM
    hahaha, ja spelar jag flöjt så går snoppen inte heller till attack förrän man slutat.

• Lapinette

Fredagmorgon och samtalsämnet på tråden börjar redan spåra ur! Det bådar gott inför helgen.

• muggles

EA: försök få till ett VUL så att du får lite besked (kanske) om din försvunna tant. Jag undrar om inte hon har bestämt sig för att hoppa över en månad? Sådant kan hända utan att det är ngt fel men irriterande.

Nenne: behövs det sväras lite eller?

Frejis: japp Snartis hade myom men det gick ju bra där. Bra att de håller koll.

Jag har känt av äggisarna ngt otroligt idag, helt sjukt. Före grav kände jag aldrig av min ÄL men efter så sticker det och gör ont nästan som magknip fast i sidan av magen. Hur kan det bli så?

• muggles

Tinga: jobbigt med Piffs och Puffs ätning men det måste ju ordna sig och bli bättre så småningom.

• nennesjuttioåtta

muggles
    ja för fan, klart det behövs

förhudsöron! Ballefjonganus!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare