• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • FruCicci

*dansar disco*
    ha ha ha
    Jag ska ta sista vändan med alla försäkringsbolag etc idag.
    Man kan inte köpa till extra försäkringar, men jag ska ringa AMEX, de kunde ju hjälpa oss sist.

AM, gullig make, du har...
    Min man är orlig för en flygresa, men att jag springer hemma och konkar matkassar, städar, bär Victor och har mig, det tänker han inte på.
    Jag har fått så förbaskat ont i svanken, o nedre ryggen (även liute vid skuldrorna). Är det någon sorts foglossning då eller, för det strålar ner i blygdbenet och bäckenet på kvällarna när man är trött.
    Kan inte sitta i samma ställning för länge...
    Hade inte ont med Victor alls!

KRAMAR I MILJONER till alla som behöver.
    Tungt för vissa här inne nu.

Vickan, tycker du ska hoppa på gubben ikväll, varför skjuta på det, you never know...

• Lapinette

Säger som övriga kloka på tråden. EA på ett VUL kan man se en massa häftiga grejer (säger tanten som är mästar i VUL ).

• nennesjuttioåtta

Vickan förresten
    3 äggblåsor på gång=trillingar eller??

• nennesjuttioåtta

Lapinette
    hahahaha du får följa med mig nästa gång för jag ser vara blå havregrynsgröt och ibland ett kattrinplommon på den där skärmen. *novis*

• Lapinette

nenne - förklarar inte läkaren för dig vad havregrynsgröten och plommona egentligen är?

• Lapinette

Vickan - du kanske behöver Crinone och lite barnalbyl för att få det att funka? Säg till gällande Crinonet för jag har lådvis hemma.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-03-13 09:30:56 följande:
    nenne - förklarar inte läkaren för dig vad havregrynsgröten och plommona egentligen är?
    Alltså, min läkare säger inte så mycket. Typ: Ja, här är ett ägg på xx mm. Här är en cysta. Nejnejnejinget farligt. mmm. mmm. Så nu är det klart.

Och jag, mitt nöt, fattar inte att jag kan fråga heller. Fast vad finns det mer att se?
  • nennesjuttioåtta

Vickan
    Det kanske kan vara något! Prova det. Det kanske är därför du får så tidiga mf (visst har det varit v 5-6 båda gångerna?). Eller frågade du om det?

• nennesjuttioåtta

Cicci
    Vet inte alls hur foglossning känns men brukar det kännas så långt upp i ryggen? Du kanske "bara" har belastat fel eller suttit tokigt framför datorn?

• Lapinette

nenne - det beror ju lite på varför man gör VUL men jag har ju senast varit för att leta fel och då har de verkligen gått igenom allt... äggstockar rubbet. Vissa läkare (CvL) är så pedagogiska och förklarar vad man ser och om det ser bra ut etc. Skitintressant!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare