• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Jahapp, han sa ju inte så mycket. Jag skulle tydligen ha tagit fler prover men det har jag missat. Får väl dit nästa vecka igen då. GAAH!

• nennesjuttioåtta

förresten hallå ellerrrrr

thank god it's friiiiiidaaaaaaaaayyy!!!!!!!! :-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d

• nennesjuttioåtta

OK, jag ska fortsätta jobba nu...

• FruCicci

EA; vet inte om du hinner titta in innan eller emellan möten, men OM det nu skulle vara ngt, så ser de garanterat det med ett vul. När jag försökte få till Victor, var jag på VUL 4 dagar innan ÄL, då såg de blåsorna (som de även gjort på Vickan nu) sen plussade jag och sprang tillbaka ca 3 veckor efter ÄL och då såg de embryot. VUL är väldigt bra av en mängd olika anledningar och det har ju ingen betydelse vem som tittar, så jag tycker INTE du ska gå till din gamla vanliga gyn, bara för att han vet din historia.
    Jag hade sett till att få vul fort som fan, det är är ju ngt som inte stämmer! Hade aldrig accepterat att vänta vänta vänta, ifall det är ngt som är alvarligt fel kan man ju få vänta resten av livet om man inte tar tag i saker o ting.
    Med denna bebis har jag säkert gjort 2-3 vul, 2 st UL + extra kontroller, allt för att jag o barnet ska må bra!

• nennesjuttioåtta

Heyy, det var inte b12-brist iaf.

• nennesjuttioåtta

EA
    Håller med Cicci. De kan väl iaf se om det blev en cysta, hur slemhinnan ser ut (den borde ju vara jääääättetjock om du inte fått mens?!?!) eller om det är något där som inte vill visa sig på kissprovet.

• Lapinette

ahhhhhhhhhhh.... friiiiiiiidayyyyyyyyy!!!!!!!!

• nennesjuttioåtta

FREAK OUT!
    *glider in på knäna*

Hellåååå!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare