• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Koko
    men hur upptäckte du DET!?! Vad vig du är, yogan verkar ha gjort susen!

Tinga
    ja, ni får gärna hoppas.

Fy faan, är det int helg snart?!?

• _koko_

Vadå, kan inte alla stirra sig själva i röven?

Nånting kändes väldigt fel när jag hade suttit och tryckt så det kändes som att barnet skulle komma ut (något annat fick jag då inte ut...), och då var jag ju tvungen att titta efter - med en SPEGEL.

• Lapinette

En STOR kram till lilla och emliga nennelainen! Här är en till som är sååååååå långt från ogravid man kan vara. Just nu känner jag inte ens för några eskimåer.

• nennesjuttioåtta

*kramar kanin*
    Hur känns det i halsen idag?

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-03-12 10:02:04 följande:
    Vadå, kan inte alla stirra sig själva i röven? Nånting kändes väldigt fel när jag hade suttit och tryckt så det kändes som att barnet skulle komma ut (något annat fick jag då inte ut...), och då var jag ju tvungen att titta efter - med en SPEGEL.
    Ah, ja då blir det ju genast lite lättare.
  • nennesjuttioåtta

Tur att chefen är sjuk idag så jag kan sitta här och sura alldeles själv. Fy faaaaaaaaaaaaan vad jag har tråkigt! Har en massa folk jag ska ringa men ORKAR inte *spottar svavel* och vill bara gå hem och dra täcket över mig och mannen och aldrig mer skåda ljuset igen.

• nennesjuttioåtta

BS
    Men vad tråkigt att din man skadat axeln! Fast han har ju en bit att falla också... Och stackars Iris som är sjuk! Typiskt när ni har semester och allt!

• Lapinette

nenne - pencillusket gör underverk! Är annars inte så för pencillusk då jag tidigare gått typ halvsjuk i 9 månader efteråt då hela immunförsvaret blivit pajko. Vi får se denna gång och tack och lov så är vi i mars månad och vintern snart är över ... kanske?! *tittar ut på snöns som fallit denna vecka*

• nennesjuttioåtta

jag såg på vädret att det skulle bli upp mot 10 grader varmt nästa vecka. *vår*

• Lapinette

Tänk att jag skrev att jag är lång ifrån ogravid ... ehhh det måste ju innebära att jag är gravid?! Som sagt är just nu inte ett dugg peppad för nya försök.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare