• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • brud090606

Smygläsare kryper fram...

Har följt denna tråden sedan start då jag satt med samma frågor och informations-törst. Har under denna tiden själv fått en liten flicka som vi är så lyckliga över.

Tycker att det diskuteras många intressanta frågor och att det är häftigt att ett gäng så coola, intelligenta och trevliga kvinnor hittat varandra på detta sättet och stöttar varandra.

Jag glädjer mig med glada nyheter och håller tummarna varje dag för nya plus i tråden.

Må så gott!

/Smygläsaren

• Lapinette

Oj! kan en konversation om kaninpluttar locka fram en smygläsare som dessutom säger att vi är coola, intelligenta och trevliga??!!!!

Jag bockar och bugar!

brud090606 du är välkommen in här när du vill och känner för det. Vet att det är svårt att hänga med i allt skitsnack men ibland när du känner att ämnet är rätt så skriv gärna en rad.

• brud090606

Tackar!
    Jag är också rätt bra på att snacka skit

• Lapinette

Så då är du extra välkommen in här!

• Lapinette

Så nu när du ändå är här kan du inte tala om hur gammal dottern är?

• kängu

Håller på och läser ikapp...

Tänkte bara säga angående hjärtljudsdiskussionen att man lillkille hade 132 idag, 130 förra gången.

• sweetstreet

Vaaaa?!?!?! SKÄRMSLÄCKARE!!! My God!!!!!!
    Jaja, vi har alla våra svagheter... hahahahaaaa!

• kängu

Det verkar så Lappis!
    Finns det förresten inte ett godis som heter harpluttar??? Är det du som tillverkar dem Lappis?

Skrattade som en tok åt Sweetans buske och nästan ännu mer åt när Lappis berättade om det för sin make...

• sweetstreet

Och SJÄLVKLART är vi coola och intelligenta!!!! Det är bara det att vi ibland inte visar oss från vår mest intelligenta sida, hahaa!

Förresten så vad är det för ointelligent med att snacka kaninpluttar och tokbuskar.....????

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare