• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • FruCicci

Tänk att jag kanske lyckades hjälpa till Oväntad vändning

• fru AM

Duktigt Cicci! Visste inte ens att det fanns en English Shop!

• nennesjuttioåtta

Som en tjottablängare rätt upp i krysset.

Dubais vara eller inte vara... Ja, jag vet inte vad jag hade gjort. Förmodligen hade jag stannat hemma, men samtidigt blir det ju lite prestigesak så att jag vill göra det ännu mer bara för att han inte ska tro att han kan bestämma över mig (jag låter som en 4-åring, ahhaha!). Men risken är ju att det blir "vad var det jag sa" om det händer nåt (nu gör det ju sällan det tack och lov).

• FruCicci

he he he.... fan vad jag är duktig på att göra helt annat än att jobba idag
    kan rekommendera den faktiskt.... om man nu har behov sådan, fattar inte varför jag kom på den så sent bara, kunde ju sparat dig några varv AM

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-11 14:16:02 följande:

Duktigt Cicci! Visste inte ens att det fanns en English Shop!
    Am
    HA, det visste ju t o m jag! Där har jag handlat flera gånger när jag bodde i pizzahålan, bl a en klocka med Wallace& Gromit som jag fick byta 3 ggr men den fungerade aldrig....
  • FruCicci
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-11 14:17:09 följande:
    Som en tjottablängare rätt upp i krysset. Dubais vara eller inte vara... Ja, jag vet inte vad jag hade gjort. Förmodligen hade jag stannat hemma, men samtidigt blir det ju lite prestigesak så att jag vill göra det ännu mer bara för att han inte ska tro att han kan bestämma över mig (jag låter som en 4-åring, ahhaha!). Men risken är ju att det blir "vad var det jag sa" om det händer nåt (nu gör det ju sällan det tack och lov).
    SÅ SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det är precis så det funkar hemma hos oss nu!
    Jag har haft lite små ångest, för jag vet att han har rätt i det mesta, samtidigt som jag vill och vill bestämma själv...
    jag är dock "4-åringen", inte han...
  • fru AM

Men jag är ju aldrig på Sööööder!

nennesjuttioåtta skrev 2009-03-11 14:18:32 följande:
    fru AM skrev 2009-03-11 14:16:02 följande:AmHA, det visste ju t o m jag! Där har jag handlat flera gånger när jag bodde i pizzahålan, bl a en klocka med Wallace& Gromit som jag fick byta 3 ggr men den fungerade aldrig....
  • nennesjuttioåtta

cgi.ebay.com/Smuckers-Goober-Grape-Jelly-And-Peanut-Butter-1_W0QQitemZ400033600231QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1546%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

iuuuhhh

Cicci
    Precis, jag blir likadan. Det är då man måste fundera på VARFÖR man så hett vill åka. För att man verkligen vill åka och tror att det skulle vara bra både för en själv och nu Victor i ditt fall, eller för att man vill vara trotsig lillasyster som ingen kan säga till vad man ska göra och inte. Fast samtidigt tycker jag det är skönt när någon säger åt mig vad jag ska göra också, snacka om vrickad.

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-03-11 14:21:53 följande:

Men jag är ju aldrig på Sööööder!
    Då vet jag var nästa tråddejt blir. *manifestation vidga AMs vyer*
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare