• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • sweetstreet

Äsch nu måste jag jobba vidare.

Tittar in igen lite senare!
    Kram på er allesammans!

• fru AM
    sweetstreet skrev 2009-03-11 14:37:01 följande:
    AM,haha bra att bilderna kom fram!Och som sagt, jag är inte särskilt pryd alls faktiskt. Mer omtanke om ANDRA som ska slippa skrämmas av mitt underrede... För jag är ju inte så pimpad som många andra... !
    Men din man hade en viss poäng: "Känner du den här tjejen!?" Hahaha Han skulle bara veta vilka detaljer vi delger varann.

Hursomhelst - bilden är raderad & finns inte längre åtkomlig för mig. Hälsa honom det + att ditt fina ärr gjorde mig glad!
  • nennesjuttioåtta
    sweetstreet skrev 2009-03-11 14:37:54 följande:
    Nenne!Smuckers kan jag lätt få med mig!Maken äter smuckers varje dag fast jordgubssylten. I sin yoghurt...
    What?!?! Smuckers med jordnötssmör i yoghurten? Tja, han såg ju högst levande ut så det är nog bra.
    Vet du, min man ska till söööööder på lördag så han skulle springa in och kolla på English shop. När är det du åker heimat?
  • nennesjuttioåtta

Sweetstreet
    du vet ju hur Am snackar, men jag vet att hon har den bilden som skrivbordsbakgrund på datorn... TOKBUSKE!

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2009-03-11 14:46:03 följande:
    Sweetstreetdu vet ju hur Am snackar, men jag vet att hon har den bilden som skrivbordsbakgrund på datorn... TOKBUSKE!
    NÄ - som SKÄRMSLÄCKARE!
  • Ore

Två dagar med möteskalendern fullproppad - blä...

Izzie: Härligt jobbat med träningen!!! Strongt gjort att orka upp i ottan och gå till gymmet!

Frullan: Så bra att du fick bra respons från BM, stå på dig litet så att du får träffa psykologen också! Hoppas att du hittar ett sätt att må bättre, tycker det verkar otroligt jobbiga känslor du går och bär på...

Tinga: Superfint hus! Ljust och härligt. Men badrummet var för vitt. Och vitt kakel på golvet??? Hoppas ni vinner budgivningen

Lappis: Bra att pencillinet verkar

Ego: Maken verkade ha tagit in nyheten om mitt plus någorlunda. Även om han tyckte att vi skulle vänta en vecka eller nåt, "så vi är riktigt säkra" - men han hade inget förslag på vad som skulle få honom mer säker... Han tror i alla fall att det är en flicka, sa han. Jag hoppas på en pojk (jag har alla syskonvarianter utom storebror, alltså är en storebror det ultimata syskonet enligt mig )

• Lapinette

Självfallet berättade jag för min man imorse (när han borstade tänderna) att vet du vad "Sweet har skickat en bild på sin buske till AM"!

• FruCicci

lappis, ha ha ha, jag ska berätta det för min make i kväll, de om något bporde tina upp honom

• Ore

Vart är EA, förresten? Blir litet orolig för henne, att hon har krupit för långt in under deppmanteln...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare