• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Cicci
    Jepp, fullknökat därinne! Mannen föreslog efteråt, han värmde mina fötter när jag fortfarande låg ner i den mest fördelaktiga positionen *harkel*, att han kanske skulle skjuta in en sats till just in case. Men det kändes väl som ett halvdant förslag.

Mindre
    Murbruk och lekakulor har de, så nu är det väl bara att hoppas på att någon tar kommandot och tar första spadtaget!

frejis
    Dubbelt är bra!!!

• nennesjuttioåtta

EA&MJ skrev 2009-02-11 14:18:28 följande:

Men Nenne en stark slemhinna låter väldigt positivt jämför man med en svag slemhinna så låter det negativt.....
    jo, jag menar det. Men jag vet ju intesäkert hur han menar. Det kanske är stark (motståndskraftig mot alla inkräktare) och svag (yeeeii, fastna i mig!). varför kommer man inte på sånt där när man är på plats och kan fråga?!?!?
  • Frejis

Nenne - att du inte kom på att ställa alla dessa frågor när du var där. Typiskt!

• nennesjuttioåtta
    Frejis skrev 2009-02-11 14:21:48 följande:
    Nenne - att du inte kom på att ställa alla dessa frågor när du var där. Typiskt!
    I know! Nej, då ligger man där och kikar på honom och nickar bara instämmande som ett annat murveldjur.
  • Lapinette

Så är det alltid! Maken ställde tusen frågor till mig när vi satt i bilen FRÅN Uppsala igår som jag inte hade svar på. Nästa gång får läkarna ta det med honom på engelska för han blir så upprörd varje gång att jag inte frågat ALLT!

Ta en omgång ikväll. Det ska visst ge dem en extra skjuts efter en insemination.

• Fru E

Lappis-inte så öätt att fråga när man inte vet vad maken vill ha reda på

Nenne-ja hoppa på maken ikväll med

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-11 14:30:36 följande:
    Ta en omgång ikväll. Det ska visst ge dem en extra skjuts efter en insemination.
    Okej, du vara chef!
  • Lapinette

nenne - si, si ... ben komma pronto!!!

• nennesjuttioåtta

Sen så tänker man inte så mycket när man är där, utan då känns allt bara självklart och bra. När man går därifrån så poppar frågorna upp. Så dags då, liksom!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare