• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Frejis

Det blev visst dubbelt så bra när jag skrev

• FruCicci

AM jag kommer!

Lappis, jag tror en bricka från Svenskt Tenn kan vara en hit, de har så fina från Joseph Frank, med olika mönster och storlekar, där kan hon lägga sina franska ostar eller sätta sina glas. Jag tycker svneskt tenna har massor bra, och det är inte så dyra vilket kan vara bra

Nenne, hej hej hej. Muttan full !!!!!!!!! ???????????? ha ha ha

• Lapinette

Cissi har sagt att hon kommer. Frullan hade familjehelg men skulle försöka komma iväg ändå.

• Liten med Mindre

nenne - du är i alla fall försedd med byggsats. Hoppas nu att de klarar sig utan bruksanvisning o glasögon.

• Lapinette

Cissi - svenskt tenn ... superbra idé! Georg Jensen har ju en hel del fint också (me like) ... kanske ta en sväng till NK ... på alla hjärtans. Undrar vad maken tycker om det? Springa i affärer på vår mysdag.

• FruCicci

Lappis, George Jensen butiken på Birger jarlsgatan har massor mer av fina saker. Jag köpte en anslagstavla till maken där i julklapp, en sådan där whitebord liksom. Jätte fin, rolig och design...

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2009-02-11 14:08:17 följande:

Hej Nenne! Starkare slemhinna låter ju bra!!!? Stark är ju ett positivt laddat ord - var det det läkaren använde så är det nog bra!Duktig herr Burksprutare också - men du fick ingen användning för din lilla fräcka sjuksköterskekostym då?
    Nej, får kränga på mig den vid ett annat tillfälle.
  • nennesjuttioåtta

och just ordet stark var ordet som användes. Oj, hoppas det menas med att det är starkt nog att hålla kvar något!!

• Fru E

Men Nenne en stark slemhinna låter väldigt positivt jämför man med en svag slemhinna så låter det negativt.....

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare