Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Skridskor är så mysigt. R o jag var på Heden. Hyran kostar 40 kr för skridskor o sen 25 kr att komma in.
Rekommenderat tror jag man skickar från postens utlämningsställen- t ex lokala ICA-affären som vi har som utlämningsställe
Skridskor låter som en bra och mysig idé! Några fler förslag?
Bowla, ha tävling i köra-bil-spel, titta på hajarna på universeum, åka älvsnabben från Lilla bommen till Klippan, gå omkring i kulturreservatet Pölgatan i Majorna
Nu blir det svårt att välja, tezz!
Jag tackar för mig för idag. Det var ju ändå ingen här... *snyftar*
Trevlig helg!
Abbe: Tack, tack för alla tipsen! Du är en stjärna!
Nibla: Hur var babybarnmässan?
Var det nåt att ha? (många gratisprover? )
Frujj,
Tack för trevlig fika i fredags!
Baby/Barnmässan var sådär faktiskt.....Tyckte det var mycket likadant; kläder, leksaker, barnvagnar och försäkringar. Sen förstår jag inte vad företag som 3, Telenor, Mary Kay eller Oriflame gör där.....
Köpte i alla fall följande: T-shirt, pipmugg, två marackas i trä och en CD-skiva med barnsånger. Var även med i en utlottning av en bärsjal, hoppas jag vinner för den var tusen gånger skönare än bärselen vi redan har.
Hej en tjej här på 26 år som skall gifta mig den 11 juli...
Undrar om det finns någon som vill ta en fika med mig och tjöta lite bröllop..
Alla i min närhet börjar bli lit trötta på mig nu..
Finns det någon som vill???
Hej anniv82
Vi är redan gifta alla på denna tråden.
Just nu är det mer bebissnack och annnat "viktigt". Så tyvärr är våran planering för bröllop över.
Jag vet att det finns fler trådar här på BT som inte har hunnit gifta sig. Tror att en heter göteborgsbrudar 2009. Du får nog ut mer om du vill ha "ventilation" med fler som är i samma sits.
Men har du funderingar, då kan du bara fråga på. Vi är ju proffs .
Lycka till!!!!!