Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Godafton. Trist jag missade fikan men fick köra stora E till hennes hobby så det fanns liksom inte utrymme för fika.
Nibla: Blev lilla L dålig när hon fick Prevenar-vacc? Lillebror hade hög feber inatt (fick sprutan igår) och har varit slö o gnällig hela dan. Jättepigg nu, typiskt.
Själv har jag huvudvärk. Ovanligt va!
*räcker upp handen* jag kikade också på presskonferensen! Tyckte att det var lite svepande svar när det tjatades om varför bröllopet inte skulle vara förrän nästa sommar.
Tycker det är lite roligt med kungabröllop men det beror väl på mitt engelska blod
Frujj,
Ja L var lite gnällig och febrig efter sprutan, det är tydligen helt normalt.
Kan se dig framför mig i traditionell engelsk hatt sittandes framför TV;n när du glor på kungabröllop. Hahah!
god morgon snyggingar. Själv känner jag mig skruttig. Förkylning på gång? Håret ser ut som ett skatbo?
Jag tycker också att det är lite roligt med kungabröllop, även om jag inte har engelskt blod!
Abbe: Är du på jobbet idag? Jag har spelet med mig så kom förbi receptionen och hämta det!
jag är här- jag kommer ner sen
Abbe: Snälla, nämn inget om igår när du kommer. Känns lite som att jag "skolkat" eftersom jag var hemma från jobbet på dagen. Idag är jag väldigt dålig i halsen dessutom... *hhmmpf* Kanske skulle varit hemma även från fikan och repat mig? Iaf. så jobbar jag ju idag...
jag är en mussla
Godmorgon
TAck för fikastunden igår. Lika mysigt som alltid även om ljudnivån kunde vara lägre.
Ab: vad tråkigt att du känner dig skruttig. Du få dricka mycket vätska och håll dig varm.
Jag såg inte presskonfransen. Men ville gärna ha sett det. Älskar bröllop oavsett om det är kungabröllop eller kändisbröllop.
God Morgon!
Är som en zombie. Lillan har legat vaken till och från sen kl 05. *Gääääsp*
Idag skulle vi egentligen på babysim drop-in men det börjar redan kl 10.30, jag trodde det var kl 13, så det skulle bli i stressigaste laget.
Så idag blir det en promenad på förmiddagen, sen in till stan på eftermiddagen för att träffa en kompis och sen gå på möte med Unionen om jobbsituationen.