Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Bauti: Haha, ja det var verkligen en sida för dig
Godmorgon
Idag har jag äntligen fått ha en liten sovmorgon. Hur skönt som helst. Hade nog kunnat sova hur länge som helst känns det som.
Igår fick jag ett bryt på vårt vardagsrum som mer kändes som ett förvaringsrum av alla saker som man inte vill ha någon annanstans. Jag har färgat gardinerna som har hängt där innan så de blev lite mörkare och sedan satte jag igång att möblera om lite grann. Blev ganska nöjd med resultatet. Iaf så bra det kan bli att få rummet att se möblerat ut med vad vi har.
Troligtvis inte många här idag men jag kör mina tre positiva idag iaf.
Min dagens lista;
1. Blev ganska nöjd med ommöbleringen av vardagsrummet. Äntligen ser det nästan ut som ett möblerat rum.
2. Haft sovmorgon.
3. Ska snart iväg på en liten shoppingrunda. (tror jag)
God Morgon!
Idag ska Lillans rum bli klart! I alla fall målningen av väggarna. Ska bli så skönt!
Det har fyllt samma funktion som Carmas vardagsrum ett tag, alltså ett rum där vi skyfflat in saker som man inte vet vad man ska göra av.
Min lista:
1. Mysig frukost med äppeljuice, hembakat bröd och latte
2. Ensamtid medan maken och Lillan för närvarande är ute på promenad
3. Får återkomma med den tredje.......
Hej
Låter kul med ommöblering. Vi planerar för fullt för vår övervåning, ska ta tag i det runt påskveckan när N är ledig.
Mina tre dagens positiva:
1. Tänk, det snöar idag igen
2. Gick en mysig snö-åka pulka -köra barnvagnspromenad i förmiddags.
3. Hmm
Hej
Har städat här hemma. Inget kul men vill att det skall var fint tills P kommer hem.
Tre positiva
1. Det snöar
2. snön ligger kvar
3. P kommer hem idag
3. Jag ska strax åka till Coop alldeles på egen hand. Egentid....
Hej girls! Hälsningar från en förkyld Tez. Fattar inte detta. Jag var ju hemma sjuk för en veckan sedan och nu är det dax igen?? *suck* Har använt upp en hel toarulle nu för att näsan rinner. Inatt sov jag inget. Gick tillslut upp och la mig vid tvn och åt glass för halsen. Har nog sovit kanske 3 timmar! Jag ska försöka mig på en lista ändå!
1. Är glad att förkylningen kom denna helgen och inte nästa då vi firar 7 år ihop
2. Vi fick vårt larm installerat idag
3. maken har gjort pannkakor till lunch!
Kikar in för att berätta att jag har magsjuka.....Fy, det är ett av de värsta sakerna som finns! Jag kämpar in i det sista för att slippa kräkas.
Har skickat N och L till svärföräldrarna ett tag så jag kan våndas i min ensamhet.
Åh vilken bra svensk grammatik i inlägget ovan.....NOT!
Frujj, Har du varit i kontakt med Amningshjälpen? Jag tror att jag till på köpet fått mjölkstockning. Det ömmar som fasen, men jag känner inga klumpar eller knutor utan det ena bröstet är alldeles slappt. Jag försökte få L att amma innan de åkte så det skulle släppa, men det hjälpte föga......
Nibla
Stackare. Krya på dig! *kram*