• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Ab fab

Nu har jag ätit lunch- fiskpudding, vitvinssås med dill o räkor. Väldans bra matlåda idag

• Frujj

Hej igen Nu har jag varit ute med ett barn i barnvagn och ett barn i pulka och gått en promenad i två timmar! Skulle bara bli en liten tur ut för o få lite frisk luft men så var det så gött ute och W tyckte det var så roligt att åka pulka så jag fortsatte.. och fortsatte....

Kom precis hem och kollade i brevlådan, där låg ett brev från 3 - min hatade f.d mobiloperatör. En påminnelse! Grrr på måndag ska jag ringa dem och tala om att om jag inte 1.får en bekräftelse SNARAST på att de mottog min telefon i november eftersom abbonemanget inte fungerade och 2.en bekräftelse på att abbonemanget upphörde i sambande med att de mottog telefonen och 3.alla räkningar faktiskt upphörde i samband med att abbonemanget upphörde i november, vilket är TRE månader sen!! så tänker jag gå vidare med detta!!!!!!!!!! ARG!!!!!!!!!!!!!

• Frujj

Hade varit perfekt o ringa idag NU när jag är skitarg och har de rätta orden på min tunga och lite småhungrig = lättirriterad.. men tyvärr stänger de sin klagopanel kl 12.
    Aldrig mera 3 säger jag bara....

• Ab fab

men va faisken-... vad är det för fel på den där operatören. Skicka Bauti på dem

• Nibla

Frujj,
    Jag blir trött bara jag läser om det! Fy fasiken var irriterande. Vilka ärkepuckon rent ut sagt.......

• Frujj

Bauti: Vi eller rättare sagt stora E går hos sjukgymnast på Friskispraktiken, ligger vid Chalmers. Dom är trevliga.

• Linum

Frujj: Stå på dig! Alla jag känner som har haft 3 är missnöjda på ett eller annat sätt... De verkar inte ha varken hyfs eller smarta lösningar på någonting.

Nu är det snart helg!!! Jag satta på datorn vid 0530 i morse, så då kanske jag kan få sluta vid 4, eller hur?

• Ab fab

ja verkligen Linum- nu har du jobbat alldeles tillräckligt

• Frujj

Linum om du satte på datorn 1½ tim före tuppen själv gick upp vilket brukar vara kl 7 (kuckelikuuu) så kan du väl unna dig en härlig fredageftermiddag och sluta 14.30

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas