Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Nu har jag ätit lunch- fiskpudding, vitvinssås med dill o räkor. Väldans bra matlåda idag
Hej igen Nu har jag varit ute med ett barn i barnvagn och ett barn i pulka och gått en promenad i två timmar! Skulle bara bli en liten tur ut för o få lite frisk luft men så var det så gött ute och W tyckte det var så roligt att åka pulka så jag fortsatte.. och fortsatte....
Kom precis hem och kollade i brevlådan, där låg ett brev från 3 - min hatade f.d mobiloperatör. En påminnelse! Grrr på måndag ska jag ringa dem och tala om att om jag inte 1.får en bekräftelse SNARAST på att de mottog min telefon i november eftersom abbonemanget inte fungerade och 2.en bekräftelse på att abbonemanget upphörde i sambande med att de mottog telefonen och 3.alla räkningar faktiskt upphörde i samband med att abbonemanget upphörde i november, vilket är TRE månader sen!! så tänker jag gå vidare med detta!!!!!!!!!! ARG!!!!!!!!!!!!!
Hade varit perfekt o ringa idag NU när jag är skitarg och har de rätta orden på min tunga och lite småhungrig = lättirriterad.. men tyvärr stänger de sin klagopanel kl 12.
Aldrig mera 3 säger jag bara....
men va faisken-... vad är det för fel på den där operatören. Skicka Bauti på dem
Frujj,
Jag blir trött bara jag läser om det! Fy fasiken var irriterande. Vilka ärkepuckon rent ut sagt.......
Kanske ska hota med Plus-Sverker?
Bauti: Vi eller rättare sagt stora E går hos sjukgymnast på Friskispraktiken, ligger vid Chalmers. Dom är trevliga.
Frujj: Stå på dig! Alla jag känner som har haft 3 är missnöjda på ett eller annat sätt... De verkar inte ha varken hyfs eller smarta lösningar på någonting.
Nu är det snart helg!!! Jag satta på datorn vid 0530 i morse, så då kanske jag kan få sluta vid 4, eller hur?
ja verkligen Linum- nu har du jobbat alldeles tillräckligt
Linum om du satte på datorn 1½ tim före tuppen själv gick upp vilket brukar vara kl 7 (kuckelikuuu) så kan du väl unna dig en härlig fredageftermiddag och sluta 14.30