Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Carma igen: Vi är lite förkylda här oxå, kanske lika bra vi håller det för oss själva
Frujj: Det är lungt. Förstår att det är lugnare att åka till en pilleriaffär utan en 2½-åring. På onsdag ska jag till bvc kl 13.20. Går väl ca 10 min innan och är troligtvis hemma igen 14.00
Huvudvärk och dags för kaffe tror jag.
Bauti: Här är en till som längtar efter maken. Tycker det är jobbigt med alla mässor som han måste åka iväg på. Men som du säger är det lite mysigt att längta också.
Linum-- aha var det jag Nej då vi älskar o grälar med samma intensitet som vanligt
Linum
Jag visste inte vart jag skulle vända mig i denna djungel av sjukgymnaster. Så vet jag vart det låg. En bra början tänkte jag och bokade.
Carma
Jag verkligen älksr den känslan av att kunna sakna. P åker ju aldrig bort. Så vi går på varandra hela tiden tycker jag.
Grrrrr! Har en dotter som är skittrött och som inte kan somna i sin egen säng. Försökte lägga henne i vagnen i hallen och natta henne, men hon skriker som en stucken gris. Och när jag tittade ner i vagnen och hon fick syn på mig gav hon mig världens leende........Drama queen.....
Där fick jag för att jag inte gick på promenad idag. I såna fall hade hon somnat innan vi kommit av farstubron.....
Nibla: tack för beskrivningen, men tyvärr så funkar det inte. Jag går in på Layout, sedan klickar jag på Mina vänner. Då poppar en ny ruta upp som heter "Konfigurera Länklista", men där finns inte de boxarna som du beskriver?!? *hilfe*
Nibla: Har du ingen cd-skiva med skogsljud och lite trafikbuller som du kan sätta på? Hon kanske somnar av det
Linum
Bra affärs ide
Tez,
Konstigt!!
Linum, ska införskaffa en sån! Hon har somnat nu, jag ruskade lite extra i vagnen, så vips sov hon!
Har också en trött dotter som inte vill sova. Hoppas det funkar nu. Tack och lov så gallskriker hon inte, men gnäller.
Usch, jag fikade kaffe och kaka och hoppades att det skulle hjälpa mot min huvudvärk, men ack nej. Och maken har plockat med sig värktabletterna. Undrar om vatten och lunch kan funka bättre.