• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • FruTez

Jag satt och käkade lunch precis då och tittade ut genom fönstret! Jag såg lite folk, men inget skumt! Plötsligt kom det en polisbuss och poliser med hundar förbi. Värsta action, juh!

• FruTez

Carma: Som Linum skrev, du ska se att de kommer att laga dig så du blir bra igen. Nyttigt också för ens själ att tillåta sig själv att vara ledsen... vill du prata av dig så vet du att Commando weddingteam finns till din tjänst! *kramar om*

• Linum

Jag vill inte verka fördomsfull, men hur många svensson är mellan 165-170 cm långa?..

Nu ska jag till sjukgymnasten och sedan till gymmet.

Vi hörs!

• Nides

Carma: Det kommer att bli bra ska du se. Sånt är inte kul kan jag tänka mig.

• Nides

Förresten så måste jag få berätta om min dröm inatt.
    En av mina största farhågor med graviditeten har varit o är mina bröst. Att de ska bli stora alltså. Men nu har jag bestämt mig att de ska minskas redan när bebben är 1 år. Och inatt så drömde jag om det. Oh de va så små o fina. Jag vet att jag kanske låter fåfäng men jag gillar inte stora bröst. Har aldrig fattat att folk som förstorar de. Kankse om man inte har obefintliga. Jag vill ha en liten C-kupa kanske även B-kupa.

• FruTez

Nides: Måste hålla med dig om detta med bröst! Jag har också tänkt på hur mycket de växer ifall man väntar barn. Jag har ju redan gigantiska tuttar. Vill ju inte att de ska bli större om jag skaffade bar, men det är ju lite svårt att förhindra... Har redan sagt till Anders att ifall och när vi isåfall är klara med barntillverkningen m.m. så ska jag förminska dom! Pronto!

• Ab fab

tjing- här inne en stund. Kollar på alla poliser utanför.

Nides- du har ju snygga tuttar

• Nides

Ab. Jag vill ha små tuttar. Jag gillar att gå omkring utan BH och det går inte just nu.

Dessutom så har jag börjat få ont i axlarna.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas