• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Frujj: Tydligen kunde man få eksem där. Blev också väldigt förvånad. Om du ska till Kortmakaren imorgon - har du tid för fika då? När du ändå är i kroksvängarna.

• Carma07

Frujj: Kan du inte höra med tillverkarna var man får tag på det?

• Ab fab

Kul att du har haft en bra dag frujj.

• FruTez

frujj: Jag gillar också såna där väggordsaker! I helgen satte vi faktiskt upp väggord i sovrummet. Tänkte ta kort och lägga upp på bloggen, men det har inte blivit av. Jag beställde dom på vimsadekor.se och det blev fint! Men det är jättesvårt att ta foton som ger en rättvis bild...

• Ab fab

väggord är snyggt- det finns så många fina. FruT- vore kul att se bilder

• Frujj

Carma: Jag kommer gärna på fika imorgon om jag åker till Kortmakaren. Just nu beror det lite på våran panna som strular. N ska ringa till pannexperten imorgon så ev måste jag stanna hemma och vänta på dom. (förhoppningsvis inte)

Tez: ahh ska spana in sidan!

• Carma07

Frujj: Kul! Vi får se imorgon då hur det blir.

• Frujj

Carma (eller Nibla) vet ni om man kommer in på Kortmakaren med barnvagn? Tänkte om det var massa trappsteg eller så.

• Bauti

Hej

Oj här har det varit aktivt idag.

Frujj
    Gå till rusta eller Hornbach, där får man ta tapetprovet. Och det står inte hur mycket max/pers är.

Carma
    Jag har världens bästa gyn. En av sveriget ledande gyn, innom kvinnosjukdomar.
    Annar e jag en hejare på att sy

• Nibla

Frujj,
    Man kommer in på Kortmakaren med barnvagn, det finns gott om plats. De har ju bytt lokal (Förr höll de till i en källarlokal, men har nu flyttat till markplan) D

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas