• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Nides

Hej hej...

Det ska bli kul o träffa några av ER. Resten träffar jag ju senare i veckan!

Oh jag vill oxå gå på babymässa.

• Bauti

Hej

Längtar till fikat redan nu......

Carma
    Kommer du idag?
    Jag vill gärna pyssla. Har varit och köpt ljus som du rekommenderade till och med.

• Nibla

Ja, det är Barn & Babymässa på Svenska Mässan i helgen. Börjar redan på fredag förmiddag. Kanske ska ta turen om efter babyfikat hos Frujj.

• Bauti

Baby mässan får nog vänta för min del.

• FruTez

Tack tack för trevlig fika! Hoppas ni inte blev allt för störda av min hosta och mina snorpapper, Haha!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa en superintressant bok som Hilary Clinton skrivit. Tack Linum för lånet!

Abbe: Kom förbi receptionen imorgon så får du spelet!

Bauti: Söta skor!

Kram och godnatt!

• Bauti

Hej
    Lite skvaller
    Har hört det senaste ang Victorias bröllop. Det kommer vara i sommar. P kusin är nämligen vakt, och han är redan bokad.

• Linum

Inside information må jag säga!

Varför skulle de vänta ett år när inga andra kungligheter gör det?..

Tack för pratstunden. Alltid lika kul att se er, även om det saknades tre glada töser.

M gillade inte heller semlan..

• Ab fab

nej va synd.. jag menar att det skulle bli i sommar. jag håller på 19 juni 2010.. då har vi kalas i stockholm- skulle ju bli perfekt

tack för härlig fika. längtar till den 7

• Nibla

Har ikväll haft besök av Niclas snickarfarbror som snickrat en garderob till lillans rum. Blev hur bra som helst.

Var det någon som såg presskonferensen med Daniel och Victoria? Ska erkänna att jag såg den. Även om jag tycker att kungahuset bör avskaffas är det ändå lite intressant. Hah!
    I alla fall, den stackars Daniel var verkligen nervös och en elak journalist frågade "Du blir nu Hertig av Västergötland. Vad vet du om Västergötland".
    Vad har det med förlovningen att göra? Stackaren har väl inte ens hunnit sätta sig in i rollen som Hertig av Västergötland". Victoria räddade hans "ass" ett par gånger under intervjun, det märktes verkligen att hon är van vid medias frågor.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas