Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Nides: Hur mycket pengar ska du ha av moi för igår?
Nibla: Jag försökte skriva en kommentar i din blogg, men det gick inte. Ville iaf. bara säga att jag tycker att det är riktigt härliga bilder du lagt upp!
Hej
Jag är lite virrig (ja ja, jag vet) kollade på presskonferensen. Och där sa kungen att bröllopet skulle vara 2010. Men dom kanske oxå är lite virriga???
Jag kommer i alla fall sitta med Frujj med hatt på första parkett och kolla. Älskar sådana tillställningar.
Mycket bra PR för sverige.
KOnstigt att ingen kan lämna kommentar i bloggen!
Sitter i telefonkö hos försäkringskassan. Började på plats 74, nu 3 minuter senare är jag nere på plats 16. Ganska snabbt jobbat ändå!
Nibla
Jag tyckte det var konstigt att du aldrig skrev i din blogg. Men det visade sig att jag inte hade den nya bloggen. Men nu e det fixat
Måste berätta en liten rolig sak. MIn bästa kompis hade förra veckan ute sin lägenhet till försäljning. (Hon har en lägenhet på Södermalm i Stockholm)
Mäklaren ringde och sa att det var en kille som inte kunde komma på ordinarie visningen som ville titta på lägenheten. Mäklaren kunde inte vara med så min kompis fick själv sköta visningen. När hon öppnar dörren står Danny i EMD utanför dörren. Ha!
Det blev till sist han som köpte lägenheten för 3 450 000 kr. En tvåa!!!!!!!! Helt otroligt vilka priser...... En miljon mer än vårt hus. Utgångspriset var 2 750 000, så priset trissades upp hela 700 000. Löjligt. Men ändå bara att gratulera väninnan till ett bra klipp!
Va kul med en sådan lyckad försäljning. Fast förorts L är ju inte så dumt det heller
Nibla- förresten. Är så nyfiken på ditt kök. jag kommer snart förbi o kollar in
Bauti- den här gången hoppas jag du är förvirrad. jag satsar mina pengar på 19 juni 2010
Ab,
Du får komma när du vill! Så kan jag bjuda på en caffe latte.
Tror du verkligen de väljer samma datum som knugen och Silvia?
jag hoppas det för då har vi kalas på Riddarhuset- bästa utsiktet mot slottet
Jag kommer snart förbi. En cykeltur i vårsolen lockar...
jag hoppas det för då har vi kalas på Riddarhuset- bästa utsiktet mot slottet
Jag kommer snart förbi. En cykeltur i vårsolen lockar...
Nibla
Vad kul!
Önskar att någon skulle vija köpa min lägenhet....