• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Nibla

God morgon!

Ska på cellprovstagning hos gynekologen om en stund. Uah!

Tittade på Nyhetsmorgon för en stund sedan. De pratade om att kronprinsessans eventuella förlovning.
    Sten Hedman, hovreporter sa så här: "Det här är precis vad Sverige behöver i sådana här dystra tider". Åk till Trollhättan och ställ den frågan.........

Mvh Nibla som inte är en särskild royalist

• Ab fab

God semledag på er

Cellprov.. brrr.. men skönt att kunna göra det. Är det bröstet?

Är väl inte världens rojalist som kungahusfanatiker utan ser det mer ur demokratisynvinkel. Fast jag gillar att titta på sådana bröllop så blir man inte bjuden så blir det party hemma

• Nibla

Ab,
    Nä, detta var cellprov i livmodern. Kollade upp bröstet också; värme och amma mycket. Jippie....

• Carma07

Godmorgon

Nibla: Försökte lämna kommentar på din blogg, men det funkade inte. Vad fint det blev i Lillans rum. En sån bänk/hylla ni hade har jag också planerat i lilltjejens rum. De är jättefina. Blev verkligen inspirerad och fick lust att börja med hennes rum direkt efter att ha läst din blogg. Men vi får nog göra klart hallen först.

• Carma07

Idag har sångstunden sportlov så vi ska hem till en av mammorna på fika idag. Ska bli himla kul. Är sugen att komma ner på fika ikväll, men får se först hur dagen blir om det går att klämma in.

Är det någon som är pysselsugen och vill pyssla? När jag ändå har bordet uppe så kan vi kanske passa på. Jag äe själv hemma så det får bli här isf.

• Carma07

Lördag eller söndag, vilket som passar bäst. Jag kan båda dagarna.

• Nibla

Jag kanske ska ta mig in till Baby & Barn-mässan som är i helgen, har ännu inte bestämt vilken dag.

• Ab fab

Nibla - skönt att du kollar upp dig. Sånt är alltid bra

Håller med Carma- det blev kanonfint i frökens rum.

Pyssel hade varit kul men tiden är lite knapp. Men skall börja symöte med vänninor (det blir väl mest vin o prat som vanligt )

• Carma07

Baby- och barnmässa? Är det på Svenska mässan?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas