• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • FruTez

Abbe: "Kraaaaxx kraaaxx" Försöker härma en kråka!

• Ab fab

så länge som du inte försöker att flyga

• FruTez

*fniss* Nä, det ska jag låta bli att göra!

• Carma07

Tezz: Trist att vara sjuk igen. Krya på dig ordentligt så du blir frisk.

Nibla: Har mailat dig ang transport imorgon.

Har precis bestämt mig för att sticka iväg en sväng till Allum. Lite att fixa med först bara. Det är ju inte bara att stoppa ner lilltjejen i overallen och sticka iväg bara längre.

• Frujj

Bauti: Den där lingonglassen som var på Halv åtta, såg i din blogg att du gjort den, var den god?

• FruTez

nibla: *suck* Försökte skriva i din blogg idag igen. Det näst nyaste gick att skriva på, men så skulle jag skriva på det senaste inlägget och där var det stopp... Trist för oss och för dig att inte kunna få feedback! Ville iaf. bara säga att när vi gör iordning ovanvåningen kommer vi ju också att ha snetak och jag tyckte att det var en jättefin lösning!

• FruTez

Carma: Tack! :) Det är ingen ny förkylning utan den har bara förflyttat sig ner i luftrören och stämbanden. Fattar inte detta, ska den igenom HELA kroppen innan den ger sig?

• Nibla

Tez,
    Vad konstigt! Och det går inte heller om man klickar i att lämna kommentaren anonymt?

FruTez skrev 2009-02-26 16:16:07 följande:
    nibla: *suck* Försökte skriva i din blogg idag igen. Det näst nyaste gick att skriva på, men så skulle jag skriva på det senaste inlägget och där var det stopp... Trist för oss och för dig att inte kunna få feedback! Ville iaf. bara säga att när vi gör iordning ovanvåningen kommer vi ju också att ha snetak och jag tyckte att det var en jättefin lösning!
  • FruTez

Nibla: Nope, tyvärr! Jag har provat de flesta olika sätten som att logga in m.m. Hörde i veckan att det är svårt att lämna kommentarer på min blogg också och jag har ju blogger jag me... kanske är hela bloggen som krånglar?

• Bauti

Frujj
    Den var farligt god den glassen.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas