Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Nibla: Jag kunde ju kommentera ditt inlägg... hmmm... Loggade in på g-mailen och valde att kommentera med googlekonto.
Idag blir det hemmajobb. Ikväll kommer min syster och då blir det tapas, rödvin och en bra film. Den stackarn behöver lite underhållning... Hon har 20 personer under sig där alla ska ha sina medarbetarsamtal på 1 vecka... Hon har ju precis blivit chef och har ingen aning om hur hon ska göra.
M bakade kanelbullar till henne igår så att hon ska bli på bättre humör.
Förresten, är det någon som vill komma hit och fika under dagen? Promenad vid Delsjön kanske? Och kanelbullar till kaffet
Godmorgon
Linum: Nibla, Carma och Nides kommer hit på babybabbelfika idag, du får gärna komma också om du vill! (och ni andra som kan såklart) Mailade alla om det för ett tag sen... men stor risk för babyprat
Ja just det ja, det var idag. Nej, det tar nog lite för lång tid i anspråk att åka ut till dig. Jag måste ju jobba också (försöker intala mig själv det...) Tack för inbjudan dock!
Ha en trevlig babybabbelfika!
God morgon
Tack för kanelbulleinbjudan men i morgon drar jag o mina tanter ut på äventyr.
Linum- skall vi se om vi kan baka den 7 eller skall vi synka en annan dag?
Abbe: Vi bakar hemskt gärna den dan! Vi lär ju vara färdiga att baka vid senast kl 1 och vi behöver vara hemma runt kl 6. Det kan ju inte ta längre än fem timmar och baka det vi ska baka? Eller?
Nej det borde väl funka tycker jag. jag skall kolla receptet.
Vi kan väl synka almanackor något dag. R vill g ärna äta middag med Herr Linum vid tillfälle
Ska de på egen date?! Hihi Bara du och jag får dricka drinkar så funkar allt!
Vi är upptagna 3 helger framåt, sedan är det ganska lugnt än så länge.
jag mejlar dig framtida program så vitt jag vet nu
Morsning fruar!
Jag behöver hjälp med två saker och hoppas att ni kloka kvinns kan ge mig lite råd!
Fråga 1: Jag måste skicka ett brev Rekomenderat, har aldrig gjort det förr och undrar nu bara, var kan jag göra det? Finns ju inte så många postkontor kvar och jag är lite vilse!
Fråga 2: Idag firar gubben och jag 7år. Imorgon ska vi ta bussen in till stan och ha en heldag. Nu till min fråga, någon som har tips på vad vi kan göra? Har två stopp planerade, vin/öl + lunch på Dubliners och en tur till saluhallen. Men dagen är lång och jag kommer inte på nått mer. Någon som kan tipsa om nått som är värt att se/göra?
Kanske en skridskotur på Heden? Man kan hyra skrillor där tror jag.
Vi kanske syns på stan. Jag, M och syster ska shoppa loss imorgon