• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Bauti

Hej

SKall få nya naglar idag, så skönt!
    Men det blir en lång dag. Kommer först hem vid 22 i kväll. Vad gör man inte för att kunderna skall kunna komma.

Frujj
    Jag har beställt från Siba. Dom har ibland erbjudande att framkall för 10 öre/kort. Då passade jag på att framkalla alla bröllopskort (1000 st).

Grattis i efterskott till knotte O & L

• Nibla

God morgon!

Idag bär det av en sväng till IKEA, ska vara där och hänga på låset när de öppnar kl 10. Ska köpa kuddar, tyg och ett överkast, sen är Lillans rum klart!!! Yay!

Carma,
    Jag glömde säga att ta med dig en handduk till massagen idag.

• Ab fab

Hej
    sovit dåligt. Hostar o snörvlar fortfarande

men det finns positiva saker också
    1. idag skall jag till frisören. Klippa o färga håret
    2. leila på landet börjar på TV idag
    3. jag hade sovmorgon idag med

• Carma07

Godmorgon!

Numer är det bara att inse att dagarna börjar någon gång mellan kl 6-7. Nu måste jag verkligen lära mig att gå och lägga mig tidigare på kvällarna. Idag gjorde inget eftersom vi ändå skjutsade maken till jobbet så vi kan ha bilen.

Bauti: Det kallar jag service för kunderna. Har dem börjat trilla in än?

Nibla: Ok, då packar vi ner det. Vi möter upp er i väntrummet. Vad kul med Ikea och att få klart rummet.

Dagens tre positiva:
    1. Visserligen mulet ocg grått, men ganska skönt ute.
    2. Babymassage idag. Spännande!
    3. Får många goa skratt år vår lilla dotter.

• Frujj

Godmorgon
    Dagens tre positiva från mig

1.Lillebror O har sovit hela natten! Skööööööööönt (fast konstigt nog känner jag mig lika trött för det...)
    2.Har fått tummen ur och ringt vårdcentralen för o kolla mitt öra. Tid i eftermiddag *yaeh*
    3.Har just gratulerat dagens namnsdagsbarn
    4.Har rensat lite i mina "ta tag i saker" så nu känns den återstående högen ganska överkomlig.

• Carma07

Frujj: Tack för tipset med namnsdagen. Det missade jag.

• Frujj

Carma:

Nu har jag ringt konsument gbg ang mitt mobilabb. De sa att jag inte behöver oroa mig utan bara låta det vara. Skönt.
    Så ytterligare en punkt på min positivlista idag:
    5. Nu skiter jag i 3!

• Carma07

Frujj: Skönt att höra att du kan strunta i 3 nu. Vilken lång lista du fick nu idag då.

Jag kan också lägga till en punkt på min lista.
    4. Efter tips har jag också gratulerat namnsdagsbarnet idag.
    5. Lilltjejen sover gott så jag får tid att fixa till mig själv och förhoppningsvis även förbereda inför eftermiddagen också.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas