Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Hej på er!
Tack för en trevlig brunch, ladies!
Sitter här med min latte och tittar ut i det våriga vädret. Det ser vårigt ut i alla fall, återstår att se om det stämmer när jag går ut om två timmar.
Idag ska vi på babysim i vanlig ordning, skoj! Annars inget annat på G. Har som vanligt en fullspäckad vecka med diverse aktiviteter.
Måste fråga, i synnerhet Linum. Niclas farfar fyller år på lördag och han är en stor whiskyälskare. Har tänkt att fylla en liten korg med diverse godsaker, men vad passar ihop med whisky? Någon som har tips?
Morsning!
Tack för supertrevlig brunch. Alltid lika roligt att träffa er fruar. Ni är som en vitaminkick för själen!
MY GOD!!!!!!
U2 kommer till Ullevi den 31/7!!!!!
Åh!!! Vill också GÅ! Frågan är bara, hur tusan ska man få tag på biljetter? *funderar* Brukar ju alltid vara så himla svårt och kan tänka mig att U2 säljer ut snabbt!
Tez, du brukar ju vara bra på att vinna biljetter!!!
Nibla: Hahhaha! Nä, sist så var det ju inte jag som vann utan två av vännerna. Så jag fick följt med på ett bananskal! Kollade in info och vilken häftig scen de ska ha!
Jag skickade ett mail till N med subjectraden: TIPS TIPS TIPS TIPS TIPS på 30-årspresent!
God morgon snyggingar
seg morgon idag. Ville inte gå upp.. det var ju måndag. Veckan består av träning, fika o Stockholmstur
Nibla: Superbra tips! S
En liten förfrågan när det gäller receptbloggen... Om ni har foto på maten m.m. som ni gjort, går det kanske att lägga upp bilder till recepten? Tycker om när man ser det smarriga som är tillagat/bakat!
Godmorgon
Idag känner jag mig supertrött och frusen. Får försöka ha en sovvecka, men jag är så dålig på det.
Nibla: Smart idé med presenten. Det där var ju så tydligt så han borde fatta vad du vill ha!!
Tez: Det finns bilder till en del recept. Ibland glömmer man fota innan man börjar äta och sedan är det för sent. Men håller med dig om att det är kul med bilder till recepten.