Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
kanske därför min telefon ringer sååå lite idag...
Hej hej!
Har städat HELA huset (ja inte källaren då!) Har till och med våttorkat golven, vilket inte tillhör vanligheterna. Nu steker jag fiskpinnar och stuvar spenat.
Sen ska jag sätta mig i soffan och pusta ut och beundra min städning.
du får gärna fortsätta hemmahos mig
Tezz: det blir 2 limpor, missade visst att skriva det, ska ändra!
Stressig dag idag, sjukgymn med E imorse o sen ett jobbmöte o nu strax ett till *rusar hit o dit*
Hej hallå
Har varit hos en kompis idag på frukostfika. Det är så himla mysigt. Maken är hemma lite krasslig idag så nu ska jag snart lämna lilltjejen hemma med honom och iväg och handla.
Nibla: Vad skönt med nystädat hus.
Mina tre positiva idag.
1. Varit på mysig frukostfika med kompis.
2. Uuuuuunderbart väder.
3. Känner mig glad idag.
nu blev jag trött. hoppar träning idag. nästa vecka det nya livet!
Nibla: Jag är något imponerad av dig... Desperate Housewifes kan ju slänga sig i väggen! De kan aldrig mäta sig med dig
Hahah!
Ja, jag fattar inte vad som tagit åt mig på äldre dagar. När jag var yngre och bodde hemma och skulle städa rummet, sopade jag in allt under sängen. Så när jag letade efter något fick det alltid bli en djupdykning under sängen! Hahah! (Mina kompisar inkluderade detta i deras tal på bröllopet....Ooops!)
Man ju har ju liksom förstått av andra vänner att man fasiken inte hinner något när man har små barn, men du verkar ju motbevisa detta med råge...
Idag är dag nummer två av min fotokur. Jättekul och lärorikt! Vilket proffs jag kommer att bli!
Igår kväll var vi uppe i Trollhättan och hämtade vår lilla bil (den har stått till försäljning där uppe). På söndag blir den förhoppningsvis såld - till en gubbe i Floda. Skönt att bli av med "Gullan".
Det ska bli jättekul att se er allihop imorgon!
Pöss