Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Hej
Nu har jag beställt en överraskning till P. På torsdag skall vi på Rubinen och kolla på stand-up och äta gott.
www.rubystandup.se/
Ett litet avbrott i vardagen.
Åh Bauti- sådant är bra. För en själv o för kärleken
Goddagens
Mina dagens tre positiva:
1. Lillebror O var jätteglad på babysimmen idag
2. Mitt öra känns lite bättre, men inte helt bra
3. Jag har satt mitt livs första surdeg. Om några dagar blir här förhoppningsviss gott bröd!
Inget brev från 3 än. Idioter. Ska nog ta och ringa konsumentrådgivningen och höra hur jag ska göra. Vill ju inte hamna hos kronoherren bara för att dom strular och skickar ut räkningar till mig som galningar. Jag har ju varit avregistrerad hos dem sen november?!?!?
Vart skickar ni bilder för framkallning?
Eller rättare sagt... vilket företag rek ni??
Nibla: Lillebror hälsar grattis på ½-årsdagen idag till Lilla L!
nu skall jag pipa iväg från jobbet. tandläkaren väntar
tre bra idag
1. symöte hos en av mina bästisar
2. fått ordning lite grann av min jobboreda
3. mellan tandläkaren o fikan hinner jag med några butiker vid Olskroken/Danska vägen
Ha det så trevligt hos tandläkaren, Ab!
Frujj: Jag har använt mig av Extrafilm och FujuDirekt när jag har framkallat foton. Just nu har dessutom FujiDirekt ett erbjudande där alla foton kostar endast 59 öre/st! Kan vara värt att kika på kanske?
Inte lätt att få fram 3 positiva, då jag fortf. är jätteförkyld och trött... Har haft lock för öronen hela dagen och det är sååå jobbigt!
Här kommer mina tre:
1. Åt en god havrekaka till fikan
2. Det är bara 1,15 tim. kvar av jobbdagen
3. Jag är åtminstonde inte täppt i näsan idag
Grattis till Lillebror O och lilla L idag.
Bauti: Vilken rolig och trevlig överraskning!