• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Lapinette

nenne - snart kommer du inte kunna bläddra magarna utan det kommer att bli en otymplig sammahängande klump .

• Fru E

Har faktiskt borjat tycka om spinning nu sa innan att jag aldrig skulle borja med det eftersom det var saaa trakigt

Maken kombinerar promenaderna med gym och springning och jag med pass.

Mrs B-usch maginfluensa igen, varst vad det verkar harja dar

Sjalv kanns det som jag har bomull i huvudet och ar allmant risig men det passar bra med tant da, kan bara bli battre liksom

• muggles

Lappis: det är det målet jag har också, att komma i mina favvojeans (gör jag nu även om de sitter en aning tajt runt midjan fortfarande). Jag börjar få magmuskler igen (maken kallar dem rutor men det är verkligen att överdriva). Han fick mig att börja med spinning för att slippa höra tjatet om att jag är tjock

• Lapinette

Sitter fortfarande molalena på jobbet. Helt otroligt ska ingen jobba här idag??!!

• Lapinette

För mig är det nog dels vikt och dels att jag var och varannan dag blir svullen och får ont i magen pga exet. Ser emellanåt ut som en ballong (skittrist). Så jeansen är bara att glömma just nu.

• Fru E

Nenne- dag 37 ohhhhh haller alla tummar och tar jag har (kanske hittar nagra extra bland alla filtar och klader)

Varken jag eller maken vager oss utan gar efter att kladern sitter bra och man trivs med sig sjalv

• Liten med Mindre

Nenne - gaah - en vecka sen! Endera har progget punkterat cykeln helt, eller så får du som Lappis säger en stor kompakt mage.

• Fru E

muggles-*fniss* aven om jag tranar sa klagar jag for maken

• muggles

Fan, undrar om inte progget har gjort underverk igen? Det kanske var det som var "felet" hos Nenne och P, att de behövde lite hjälp på traven med lite goa hormonisar. Usch vad jag hänger här hela tiden men jag sitter "fast" - väntar på svar från div kollegor. Så inte mkt annat att göra...

Håller förresten på att förbereda ett seminarium som jag antagligen sa vara med och hålla tillsammans med ett annat företag (som vi är partners med). Sist jag höll seminarium med dem så var ju demojävulen framme och sabbade min demo, inte bara en gång utan 2. Jag hade övat typ 100 ggr och sedan när det var skarpt så gjorde jag en miss som jag aldrig gjort förut vilket resulterade i en icke-fungerande demo. Sååå pinsamt. Som tur var flöt själva presentationen på riktigt bra så jag tror att folk märkte att jag kunde ämnet. Men pinsamt ändå. Får INTE hända igen.

• nennesjuttioåtta

lappis
    när jag åt pergo hade jag en cykel om 40 dar, så ... Men tempen har legat högt i eeh fler dagar än 14 Men jag är skitskraj! Tänk om inte botten is nådd?

muggles
    jag väger som du (nästan, något mindre men jag är ju kortare också) så jag vill inte väga mindre men bli tajtare. För på morgonen ser man randen mellan magmusklerna men sen säger det flabbbrbrbbrbrbrb och allt väller ut över midjan på trosorna lagom tills man går utanför dörren och trodde man var smal idag. måste börja med mormorstrosor för som det är nu blåser jag ut ljusen när jag går förbi av allt flaxande (som borde vara flexande) magkött.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!