• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • nennesjuttioåtta

muggles
    aaaaaaaaaha säg inte så där! Vi får se, jag avvaktar kraftfullt morgondagens tempning och därefter får vi se hur jag gör. :-s:-s Jag vill ju så gärna att du har rätt men... GAH! Jag hatar minus!!! Och om det är plus så blir det ju inte ett mindre plus om jag väntar.

Kängu
    Ooooh picture in my head! Knulltrumpeter med förhud som en tratt! BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!! Eller ppffiiiuuuuuuh kanske det låter..?

Lappis
    Jag kommer gärna på brunch. Vi har många frisyrer kvar att avhandla! Jag vill kramaaaaas!

Telis
    Värsta svängen - Hökarängen!!!!!

• Fru E

Vad ar det egentligen for "frisyrer" ni avhandlar

• nennesjuttioåtta

Lappis
    alltså den där jäkla tempkurvan. Min ser ut som höjdkurvan på Vasaloppet, om man hade skidat över Anderna. Alltså först en liten höjning, sen en till upp till crescendot och där är det ett jäkla vibrato och nu stack det ner, visserligen bara till 36,8 men jag har legat på 37,-37,1 varannan dag i hur många dagar som helst.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    alltså den där jäkla tempkurvan. Min ser ut som höjdkurvan på Vasaloppet, om man hade skidat över Anderna. Alltså först en liten höjning, sen en till upp till crescendot och där är det ett jäkla vibrato och nu stack det ner, visserligen bara till 36,8 men jag har legat på 37,-37,1 varannan dag i hur många dagar som helst. Ska den vara jämn hela tiden eller? Din nya akupunktör, gör hon hembesök eller? Har du träffat henne igen (eller ät det en han?) efter första häxbrygdsreceptet?

Vilken fantastisk man du verkar ha!

• nennesjuttioåtta

fan vad segt BT är idag, man hinner ju skriva en masssa extra

Frisyrer ... ja, för en gångs skull är det väl på huvudet. Eller??!?!?! (Lappis, hjälp mig här nu!)

• Lapinette

nenne ... är tillbaka från skumpan och maten. Vad ska jag hjälpa dig med, gumman? Frisyren eller tempen (som ser stråååålande ut!!!).

• Lapinette

Ja attans vad seg BT är. Har ju hunnit städa av köket och dricka mer skumpa innan mina två meningar kom in.

• nennesjuttioåtta

lappis tempguru
    aalltså, gör den?!?! Men den har sjunkit 0,3 grader sen igår....

• Fru E

*haller tummarna for Nennes tempkurva!!*

Dags for nattning, see you tomorrow

• nennesjuttioåtta

onsdagsskumpa låter som en ny grej vi måste införa här.

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!