• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • fru AM

Det konstiga är att jag enligt UL-uträkningen av BF blev gravid en dag som jag vet att vi absolut INTE hade sex ...

• fru AM

EA&MJ skrev 2009-01-22 14:22:31 följande:

Kängu-blev du gravid på ett enda oskyddat????? Då får du allt sälla dig till skaran av frögurkor
    Men det är ju en gång oskyddat som gäller för alla graviditeter!
  • kängu

EA- Ja, det var inte alls planerat, så vi blev väldigt förvånade. Vi råkade nog helt enkelt pricka in rätt dag, vilket jag såklart är väldigt glad och tacksam över!

• fru AM
    Grodan12 skrev 2009-01-22 14:22:47 följande:
    Piggelin: Måste säga att de lägenhetsannonserna nog har varit det mest extrema jag sett i fråga om styling och då har jag tittat på många annonser. Det är så himla utstuderat med kanelbullar/uppskuren melon på diskbänken, uppvikta tidningar, strategiskt placerade kläder och framförallt bebisar. Jag gillar det inte, det känns för imtimt tycker jag.
    Jag tycker annonserna ser SUPERLÄSKIGA ut. Det ser ut som om det hänt något oförutsett, alla miljöer är lämnade i hast med kaffekoppar, uppslagna tidningar kvar. Och så har de som bor där flytt ... men glömt det stackars lilla barnet som intet ont anande sitter i sitt rum och leker ... Usch!
  • kängu

AM- Skumt!!!

Förresten, nån som vet om de har mammakläder på POP-rean? Jag har spanat in en tunika där som jag vill ha...

• Grodan12

Håller med dig AM, blir inte alls sugen på att köpa och flytta in när det dessutom ser så aktivt bebott ut om ni fattar vad jag menar.

• MSW

fru AM skrev 2009-01-22 14:20:35 följande:

Dina SABLAR och din YXA - herregud, är du mästare i medeltida stidskonst eller? Att Iris vågar mucka med dig!? Många sidor som vi inte känner till hos varandra, vi härinne i tråden ...
    *fnissar* Jag tänkte ungefär samma sak..

Lovar att avlägga rapport när jag testat den... Men av någon outgrundlig anledning vill jag vänta tills maken är hemma och kan ta han dom sonen.. Kanske tror jag att jag drunknar??!!
  • MSW

Grodan och AM: håller med!
    Man vill juh inte flytta in hos någon annan! Man vill juh ha SINA saker där...

• MSW

Tycker också Lappis recept låter super.. Men har också en make som ej gillar lax!

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!