• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • _koko_

nenne - Vad bra att de kom fram!!! Och vilken tajming med din böj också! Hmm, jag vet inte, jag tog ju varannan dag för att de skulle räcka till fler försök. Du har 12 nu, och jag har kanske 6 kvar (minns inte riktigt) som inte fick plats, du får väl räkna lite på hur länge det räcker.

Ni andra som vet vad det handlar om, vad tycker ni? Det finns ju inte så mycket forskning att luta sig mot känns det som...

• Lapinette

Vad härligt att allt såg bra ut Kokisen!!!

Mrs B - funderade faktiskt på det där med blomsterbud.

• nennesjuttioåtta

koko
    tajming att du loggade in precis nu med! Och jag skummade först ditt inlägg tills jag fick se gula gubbar, då kunde jag läsa lugnt igen. Piuuuuuh!!! Vad skönt att allt såg bra ut so far!!! WEEEEEEHH!!! Hahha, i början av ditt inlägg så läste jag lite tokigt och undrade om det var något du hade drömt "med en lång korridor med små SMÅ två personer..." (här tänkte jag på kallle och chokladfabriken) men så går det när man har bråttom till de gula gubbarna.

• nennesjuttioåtta

Mrs B
    aha. Du kan väl adda henne när du börjar höra att hon börjar bli känd. hahhaha!

• Fru E

Nenne-men ta en var dag så har du garderat dig!!!!

Jag har inte ringt gyn och frågat om proggen, känns lite "dumt" på ett sätt att jag skulle veta mer än honom.......ingen som har ett gigantiskt förråd med progg

• Fru E

Koko-va skönt att det ser bra ut!! Nu kan du vara lite lugnare när ni har semester

• nennesjuttioåtta

men hur länge ska man ta dem...? Det kanske är bra med varannan först för att testa. Eller ska man stoppa in allt på en gång kanske? Och sen tar jag bilen till BB direkt!

• Fru E

Men även om det inte finns så mycket forskning kring det så skriver ju läkarna ut det vid IVF:er bla så det borde ju ha någon positiv effekt som man vill uppnå????

• Piggelin1

Koko - gud vad underbart att du fått se hjärtat picka! Jag hann bli lite nervös där jag med, när jag läste!

• Piggelin1

Är det nu på lördag som ni drar till Thailand, Koko?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!