• nennesjuttioåtta

Lös biljett till barnkarusellen!

Välkomna nya som gamla tivolibesökare!

Nu drar en ny tur av barnkarusellen igång! Kliv på och du får uppleva en galet snurrig tid: Att bli illamående, spy, klämma ut vattenmeloner genom små hål och vinna högsta vinst på Tombolan och efteråt tycka att det var en jäkla häftig upplevelse och direkt efter det sätta sig i den familjevänliga berg- och dalbanan. En del tycker den är hysteriskt rolig, även om vissa bitar av turen kan kännas lite jobbiga. Men hur vanligt är det att få sova när man är på nöjesfält - EGENTLIGEN? Det är bara att gilla läget, och har du väl klivit på kommer du aldrig av!

Vissa av oss har, enligt lagen om all tings jävlighet, ställt oss i fel kö och väntar fortfarande på att få kliva på...

Men i väntan på att det ska bli dags för nästa tur så finns ju förstås Flumride som alla får åka med gratis (även de som redan sitter på bergbanan får respit för en tur då och då, utan att passera Gå). En helt fantastisk skapelse där vi glada i hågen får åka stock, bli våta och få en hisnande avslutning som killar rejält i magen, förhoppningsvis med en hel del sprut och om det känns bra så får vi åka ett varv till.

Nu åker vi!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-02 17:37
    Attans, jag glömde ju nämna att vi som står i fel kö såklart hamnar av misstag i kön till Fritt fall ibland. Otäck upplevelse men vet inte om väntan innan nedsläpp är värst eller själva nedfärden. *ryser* Dock landar vi med fötterna på jorden till slut, mycket tack vare alla ni andra som tar emot oss så vi landar mjukt.

• Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!
  • Sockerråttan

Hej hej,

ytterligare en smygläsare som ger sig tillkänna

Kommer inte ihåg exakt frågorna men nåt sånt här kanske:

- Storlek 40 på skor
    - Gillar all sorts choklad (utom sådan som man förstört genom att tillföra frukt/bär i någon form )
    - Har inte försökt skaffa barn än, men osäkrade laddningar kommer troligtvis börja avfyras efter nyår.

Har smygläst sen Cicci födde Victor, ibland varje dag ibland mer sporadiskt, det senaste halvåret varje dag.

Tycker det är så mysig stämning i den här tråden och högt i tak, det gillar jag! Har varit inne och kikat på FL och fick skrämselhicka. Jag gillar er laid-back attityd bättre

• Lapinette

Välkommen sockerråttan!!!

Så skoj att flera smygläsare har gett sig till känna sedan vi började diskutera detta för typ en månad sedan.

• Lapinette

Sockkerråttan - gillar du godis (tänker på din nick)?

• BrudSommar2006

Lapinette, jag tycker att det är jättesvårt att utesluta bröd, pasta, ris osv eftersom jag dels tycker att det är gott, blir jättefort hungrig igen på en fiskbit och sallad, dels ändå måste fixa fram det till maken och Iris. Paj måste väl vara lika "illa" som bröd? Ägg hinner jag inte koka på morgonen, det blir till att slänga i sig en smörgås nästan på stående fot för Iris kräver ganska mycket på morgnarna i form av underhållning och att ta fram saker åt henne för att hon ska hålla sig någorlunda nöjd.

• Sockerråttan

Lapinette - Jag älskar godis Det är min enda last (förutom nätshopping då )

Grattis till fem finfina ägg!!!

• Sockerråttan

Hmmm, och BT-beroende förstås, det borde klassas som en last...
    Ääääh...Godis och nätshopping är mina största laster!

• Lapinette

Laster ... mina är eller ska jag skriva HAR varit vin annars är jag nog ganska felfri . Dricker inte kaffe, klarar mig väl utan godis och shoppar inte alls mycket längre. Fan, vad trist jag verkar vara!

Imorgon tänkte jag nog ge mig ut på stan och unna mig något! En liten belöning för resultatet vi fick idag.

• Lapinette

Ahhh BT-beroende är absolut min last. Har ju hängt här sedan 2005!!!

• Sockerråttan

Lapinette - Självklart måste dagens fantastiska resultat firas på något sätt! Har du några planer på vad du ska shoppa?

Svar på tråden Lös biljett till barnkarusellen!