• Astriden

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, blivit riktigt goda vänner & träffas vidare genom nya äventyr.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6
  • Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Hoppas ni har det bra? Själv har den lille hållt mig vaken från kl.02.30 fram till dem på morgonen.
    Den har rört sig febrilt, så konstig men härlig känsla

31 maj - Ja visst är det din tur snart gumman, hur känns det nu? Känns det klumpigt och jobbigt? Eller går det bra? Skall bli så kul att se dig!

Grund - 1 km starkt jobbat jag simamr bara 600 m det räcker för mig
    Jo man vill ju ha en massa fint nytt när man flyttar men man får göra ett rum itaget

För mig känns det som att vårt sovrum måste lyxas till lite känns lite tråkigt skall inhandla
    mer fins kuddar och även fler örngott som matchar sängkläderna, när de har det i affären ser det så mysigt och lyxigt ut

• Grund

Amor: Stackars dig, jag tror bestämt du har en liten gymnast-delfin i magen
    Håller med dig ang sovrummet, allt ser så piffigt ut överallt, men inte hemma hos oss.

Förresten, någon som är sugen på att följa med till IKEA på lördag fm?

• AyBee

Åhhhh Grund - det hade jag velat men jag ska julbaka med Fru K på lördag. Attans också.....jaja nästa gång kanske. Ser fram emot imorgon. När ska vi ses?

Själv är man hemma med en sjuk son.....igen. Dessa dagisbaciller ....morr....
    Stackarn har 39 grader feber. M var hemma fm och jag em sen blir jag hemma imorgon. Det gör inget så sett för då kanske jag kan vila upp mig jag med så att min j-la förkylning ger med sig på köpet också kanske.

• Astriden

Åh, va mysigt med julbak Aybee!
    Se ni till att baka mycket så att du kan bjuda sen
    Om du är hemma, ringer jag säkert imorgon & snick snackar lite.

Grund, jag funderar på IKEA..
    är ensam hela lördagen då M är på juldag med tipsgänget.

Jag kan tyvärr inte ansluta på Arkaden imorgon
    Min just nu inte så käre man hade glömt att han skulle iväg med herrklubben jag tycker det blir lite för meckigt med Adrian på bussen på kvällen.

• 31 maj 2008

Grattis till Astrid på namnsdagen idag! Hon blir väl uppvaktad ordentligt?!

Amor - dessa bebisar... kan hålla sina mammor vakna redan innan de är födda. Själv somnade jag tidigt, men vaknade också supertidigt. Men det är ju härligt när de bökar runt därinne, även om det känns som att det inte finns så mycket plats för det längre. Känner mig faktiskt inte alls tung eller klumpig, mest som att det börjar bli lite fullt i magen... Är ju inställd på att gå över tiden, så det är ju tur att det fortfarande känns så bra

Redan torsdag - tiden flyger! Bara två veckor och två dagar kvar för mig på jobbet nu

• Grund

God förmiddag tjejer!

Kom precis till jobbet efter månadsmöte på S.

Astriden: Stort grattis på Astrid-dagen! Ge henne något riktigt smarrigt idag Å en stor puss på nosen från mig!
    Om du har lust att hänga på till IKEA så kan jag komma och hämta dig om du vill (som sagt, jag har ju kombi nu ).
    Det får bli Kållered för Bäckebol håller ju på att bygga om och jag vet att de inte har sådana lådor/boxar som jag är på jakt efter.

31maj, vad mysigt ni verkar ha det, du och bebisen

• AyBee

Astriden - du kan ju åka med mig ikväll dummer !!!!

• AyBee

31 maj - bara två veckor kvar. Herregud vad tiden flyger fram!!!

Astriden - du vet vart jag finns om du vill ha lussebullar Du är hjärtlig välkommen hit också om du vill. Call me!!

• Grund

Morning alla fruar!

Så var det fredag igen

Stort Tack för igår Aybee! Mysigt med lite kvällsshopping så här i mörkret. Alltid lika roligt att träffa dig. H tyckte att topparna var fina, så det var ju ett plus

I helgen ska jag måla möbler/sy gardiner/julpynta etc. Ska bli så skönt att ha en ordentlig pysselhelg och förhoppningsvis få lite finare och ordning hemma.

Vad står på era helgschema?

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Fredag idag och för mig världens bästa veckodag

31 Maj - Gumman vad skönt att det inte känns tungt! Jag har denna veckan på något mirakulöst sätt fått en mage som nu syns rejält om jag får säga det själv! Helt plötsligt så kommer den fram

Idag skall jag gå och frissera mig lite klipp och fön!!
    Till helgen har vi fullt upp som vanligt fram till Jul!!

Imorgon skall vi på Madagaskar vi fick biljetter ifrån jobbet!!
    Sedan är det DOP kl 16.00 i Kungsbacka och sedan på kvällen skall jag på tjejfest och kanske en sväng ut!!! Längtar att få dansa!

Söndag är det julpynt och vänner som kommer på middag! Mysigt det skall bli!!

Ni tjejer vad står på angendan??

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6