• Astriden

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, blivit riktigt goda vänner & träffas vidare genom nya äventyr.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6
  • 31 maj 2008

Goddagens!

Åh, glöggfika... mmm vad gott! Men jag gläds åt att jag får träffa er hos Grund den 7e dec! Ja, förutom Aybee

Kollade in bloggen en snabbis, Barba! Det ser ju jättebra ut! Ska bli roligt att följa, och det verkar vara ett väldigt fint hus ni har köpt!

Kram på er!

• Grund

God morgon!

Ska bli jättemysigt att träffa er i eftermiddag!

Visst har man tappat en massa matte, herregud, det var ju ens vardag förr i tiden.

• AyBee

Heeeej!!

Nu har jag läst ikapp mig lite. Sitter och väntar på Astriden som är nere på BVC och väger/mäter lille A. Sen ska vi äta och mysa lite innan det är dags att mötas i om ett par timmar. Vi ser såååå mkt fram emot det.

Maj - vad gullig du är!! Jag tycker också att det är jätte tråkigt att ja ginte kan vara med den 7:e

• Astriden

tack för idag!
    lika mysigt som vanligt, blider finns i bloggen

• mrsD

Ni såg ut o ja d jättetrevligt=)

Hade gärna velat va med, blev till o me färdig me uppgifterna i tid! (utom integreringsuppgiften *grr*)
    Men när jag kom hem väntade posten innanför dörren med ett besked om att jag måste gå tillbaka o göra ytterligare ett cytologprov=(

o dessutom, ringer lillasyster o säger att hon ska in på avdelning annars lägger de LPT på henne.. suck

så man kan säga att jag inte hade varken ork eller lust just då..

• Astriden

nej va tråkigt med din syster mrsD, men med risk för att vara lite "dum" måste jag fråga vad LPT är?
    Fy med cytologprovet, men gumman.. bättre att dubbelkolla & vara extra försiktig. Det visar sig säkert inte vara nått alls *kram*

• mrsD

Astriden - nä, d e ju jättebra att de kollar, o vet flera stycken som gjort vidare prov o operation o allt d där, tycker mest undersökningarna e creepy=/ men, nu kanske man blir av me skräcken? *s*

LPT e (hjälp mig barba) lagen om psykiatrisk tvångsvård (?) nåt sånt.
    E väl bra iofs, att de gör ngt åt saken, men e ju ändå att göra bakslaget till ett faktum..

Förresten, Stenis - hur går d me vovven?? *nyfiken*

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Tack för en sååå mysig shopping/fika igår, stora holm är en lantlig pärla mitt i stan

Astriden - Din lille man är ju helt underbar så mysigt att hålla honom och de luktar ju såå gudomligt gott!!

Vilka mysiga bilder på bloggen.

Aybee, astrid och Grund tack för härlig fika och pratstund

Mrsd- Hoppas allt går bra nu med det nya testet igen, keep us posted. Hoppas syrran blir bra nu kramis på dig

Min man kom hem igår och vi myste framför soffan, han var bara iväg i två dagar men gud vad jag saknade honom....
    Idag blir det film WALLE hoppas det stavas så?

• Grund

God morgon tjejer och tack för igår! Så mysigt att träffa er igen och era små A:n och mage

MrsD: Suck för det där testet. Jag vet precis hur du känner dig och jag håller tummarna för att de har försvunnit tills nästa koll. Tråkigt med din syster. Hoppas det löser sig till det bästa även om det känsn jobbigt nu *kram*

Idag bär det av till Smögen och hummerfest! Kl 13 imorgon åker vi ut på havet för att dra upp havets svarta guld. Det ska bli roligt. Lite svårt med pyttebebisar kanske men någongång hoppas jag att ni kan följa med ut. Riktigt kul (och jobbigt)

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6