• Astriden

Underbara Göteborgsfruar- Del 6

Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, blivit riktigt goda vänner & träffas vidare genom nya äventyr.

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.html

• Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6
  • BarbaBruden

Hej tjejer!

Så ledsen att jag missade myset hos Grund igår *fanns med i tanken*
    Nyfiken och se hur fint ni fått det hemma, Grund!

Tidmässigt begränsad just nu....Ser illa ut att bli färdiga till jul som vi planerat! Men alla kämpar på så gott det går....

Skulle fått hjälp av vänner i helgen som sms:ade återbud 2 timmar innan på grund av dåligt ölsinne kvällen innan. Hur ska man reagera?

Ja, ja.....värre saker har hänt!

Kram till er, tjejer!

• 31 maj 2008

Hej hej!

Tack Grund för igår! Supertrevligt som alltid att träffa er alla, och väldigt roligt att se hur fint ni har kommit i ordning. Väldigt imponerad av kuddarna, får bli ett hemma-med-barn-projekt Det var så mysigt att träffa lille A också! Kan inte fatta att det ska komma ut en sån där krabat

Det var synd att ni inte var med, Barba, men förstår att ni vill få så mycket som möjligt klart! Så trist med kompisarna, man blir arg!

Tack Amor och Grund för kommentarerna om magen! kommer nog att sakna den lite, men idag känns det verkligen proppfullt därinne, och jag är nästan beredd att ta tillbaka min önskan om att gå tiden ut...

Attans, han hade brutit benet alltså! Måste vara en riktig liten stålkille som inte grät över huvud taget! Han förtjänar verkligen en liten present.

Ser fram emot att ta del av dina tips, Astriden! Du är guld värd!

Kram på er alla!

• AyBee

Hej fruar

Nu är jag tillbaka från Bergen. Har haft en helt underbar långhelg med underbara vänner från förr. Saknar att ha dom nära!! Men denna gången kommer det inte dröja 4 år till nästa gång utan i Juni så kommer de till mig!!! Så det är ju knappt 6 månader tills dess.

Tänkte på er i söndags och hade gärna varit hos Er men ibland blir det lite mycket. Ser fram emot att se er nästa vecka ni som kan!!

Fika v 51 (hos mig AyBee)
    Måndag
    Grund
    AyBee

Onsdag
    Grund
    AyBee

Torsdag
    Grund
    AyBee

• Långserud

Hej flickor!

Kortis från mig. Skulle tycka det var mys att ses nästa vecka. Kan tyvärr bara tors, ev. ons.

Måndag
    Grund
    AyBee

Onsdag
    Grund
    AyBee
    Ev. Långserud

Torsdag
    Grund
    AyBee
    Långserud

• 31 maj 2008

God förmiddag tjejer!

Idag åker jag till Stockholm för konferens i Sigtuna. har faktiskt med mig lite bebisgrejer, för tänk om den skulle få för sig något när jag är borta...

Vi saknade er i söndags, Långserud och AyBee! Jag kan inte vara med och fika, men hoppas kunna träffa er så snart som möjligt!

• AyBee

Då tar vi bort måndag....kvar finns:

Onsdag
    Grund
    AyBee
    Ev. Långserud

Torsdag
    Grund
    AyBee
    Långserud

31 maj - Tack!!! Jag saknade er också!!

• Astriden

tack för i söndags!
    vi är förkylda & inte alls pigga här. Stackars lillkillen som snorar & har ont.

Fika v 51 hos AyBee

Onsdag
    Grund
    AyBee
    Ev. Långserud
    Astriden

Torsdag
    Grund
    AyBee
    Långserud

• Grund

Goddagens tjejer!

Alla måste vara väldigt upptagna inför julen. Nu har det nästa gått ett dygn utan inlägg

Astriden: Kollade bloggen: Fjant fick vara med också!

Hoppas det är bra i Sigtuna 31maj och att bebben stannar hemma ett tag till

Aybee: Välkommen hem! Mysigt att träffa sina vänner. Förstår att det känns bra att det inte kommer dröja 4 år till nästa gång. Själv ska jag prata med Magdalena någon dag, därav inköpet av webbkamera. Skulle eg köpt den för två år sedan men bättre sent än aldrig.

Usch, vilken hemsk dag det var igår. Var på lagret när en kille precis fått beskedet att han var uppsagd. Å han var den jag hade mest kontakt med som kunde allt. Jag blev så ledsen. Sen fick jag veta att även brorsan får gå från sitt jobb
    Å pappa fick brev om att de misstagit sig om struman så nu är det tillbaka till ruta 1 igen. Han fick ett brev att de ska undersöka tarmen, då blir jag lite orolig.

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Ja då var man tillbaka efter en tripp till Falkenberg, mysigt hotell med god mat, men måste säga att Varberg är bättre!!!
    Vi simmade och myste, idag åkte vi till ullared för julklappar och det blev lite inköp... De hade inte så mycket tyckte jag men det blev lite saker ändå!!!

Astrid - Roliga bilder som vanligt!!!

Aybee - Välkommen hem! Verkar som ni har haft det bra

Grund - Oj oj tråkigt vännen med pappa, hoppas de hittar snart vad det är som är galet! Angående uppsagda, så blev min mamma uppsagd ifrån Volvo efter 26 år där!!! Hon är sååå ledsen.. Hon jobbade bara 4 timmar nu, men har under 20 år jobbat 8 tim. Så orättvis tycker jag!!! Fan, sist in skall först ut!!! Inte ge 20 år utav liv och kropp sedan tack och adjö som inget har hänt!! Jag blir så förbannad!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6