När pussas man?
När är det man ska pussas i kyrkan egentligen? Om prästen inte säger något i vigseln och man mäste hålla reda på det själv.
När är det man ska pussas i kyrkan egentligen? Om prästen inte säger något i vigseln och man mäste hålla reda på det själv.
Har varit på flera brittiska bröllop med brudöverlämning, marängklänningar (på tärnorna med) och "you may kiss the bride".
Charmigt på sitt sätt det med
För att brudparet ville pussas i kyrkan..
För att brudparet ville pussas i kyrkan..
Brudöverlämning är väl inte heller fel om man skulla vilja ha det?
Oj! har du missat alla de trådarna???
hihi.. nä, de har jag inte.. Fattar inte varför man inte bara kan göra som man vill..
Lite kul med alla hysteriska frågor från brudar hit och dit.
Nu vet jag inte riktigt om du läste mina frågor. Jag har inga problem med att brudparet vill pussas i kyrkan.
För att kyrkliga vigslar är gudstjänster? Prästen bestämmer över gudstjänsten - inte bruden.
yepp! Jag tror det eller I agree!
I sverige kyssa man på kryktrappen eller strax utanför dörren. i England säger prästen, i now pronounce you man and wife... och sen lite tystare... you may kiss the bride
Jag läste dina frågor.. och svaret på båda är att brudparet ville pussas..
Gästerna visste om att paret ville pussas, och prästen hade lovat att säga till dom när det passade.. Men prästen glömde det, och brudparet var nervösa och visste inte riktigt vad de skulle göra..