• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • laris

Men oj vad jobbigt. Jag förstår att du blir irriterad, men man hoppas att han inte en sån som ställer in sina fotograferingar också. Har ni några andra alternativ på fotografer om det här inte går vägen?

Jo min klänning hittar man på www.asperabride.se det är modell 4238.

nni skrev 2008-11-09 11:49:54 följande:
    Sommaren 09 skrev 2008-11-08 17:58:08 följande:
    Vad roligt!! Har du bild på den? Är lite smått irriterad på vår fotograf som vi prel. bokat. För han har ställt in våra möten ett antal ggr nu. Förra helgen för att hans familj var sjuk o denna för ngn annan anledning. Detta gör han dagen innan också tydligen. Han har ställt in andra ggr med. Han ska vara en proffsfotograf så tror på att han ändå e pålitlig. Men blir lite fundersam.Ngn som varit med om detta?
  • nni

laris; Nämen gud så vacker klänning! Gillar rynkeffekten o hela fallet i den.

Nä vi har varit inställda på hnm för har bara fått goda synvinklar av honom. O fotopaketen e prisvärda.
    Om han bokar om nästa gång så ska vi se efter andra ändå. Menar det känns inte riktigt bra just nu.

• Sommaren 09

laris: Vilken fin klänning

• nni

Oj vad här e tyst! Hur går det före er?? Förvisso står det stilla här, ska boka tid med fotografen iofs...

• LirreMagic

det går framåt...
    men tyvärr fick vi ett litet tråkigt besked igår då det visade sig att en av mina närmaste vänner hade tänkt helt fel när det bokade en resa till USA nästa sommar. De hade så många datum att hålla reda på att de bokade fel datum hem och missar vårt bröllop. Resebyrån och flygbolaget går nämligen inte med på varken datumändring eller namnändring trots att det är mer än 7 månader kvar till resan. Men skam den som ger sig, nu ska vi försöka tjata, böna och be allihopa så kanske det löser sig.

• nena85

Halloj.
    Jag ska gifta mig den 27/6 2009.
    Får man vara med på ett hörn =)

• Villesmamma

Hur går det med era inbjudningar?
    Jag sitter och pysslar med det flera timmar varje dag.
    Men fint blir det:)
    Ska skicka ut det i jan. Vill gärna ha det färdigt innan jul. man har ju lite annat då.

• nni

LirreMagic; Nä men vad tråkigt att det blev så! Ja det e bara o se lösningar på det hela!

nena85; En 27 junibrud till, kul! Hur går det för dig?

Villesmamma; Vad du e igång. Jag e så lat nuförtiden. Ska dock ta tag i att boka/beställa saker nu om ngn vecka.
    Jag e inte duktig på att pyssla men min ena tärna ska hjälpa mig. För e lite mer personligt med "egen gjorda" inbjudningar.
    Hur ser dina ut?

• Villesmamma

Jag krånglar till saker som vanligt men men. jag ska ge alla en ask 10x10x5 cm som jag gör själv. Klipper ut och limmar ihop igen:) detta ska innehålla riset, bubblor, dvd skiva som innehåller en personlig bröllops inbjudan från oss, ett info blad med telefon nr till alla viktiga och ett anmälningsblad till Toastmaster/madame. Förstår du?;)

• LirreMagic

Ååå vad pysslig du är :)

Låter som en jätterolig idé, men jag tror inte jag skulle orka göra så många pyssliga inbjudningar. Men jag önskar att jag hade lite mer tålamod, för det vore kul att göra något eget istället för att köpa färdiga kort. Men tålamodet som sagt..

Villesmamma skrev 2008-11-13 18:21:13 följande:
    Jag krånglar till saker som vanligt men men. jag ska ge alla en ask 10x10x5 cm som jag gör själv. Klipper ut och limmar ihop igen:) detta ska innehålla riset, bubblor, dvd skiva som innehåller en personlig bröllops inbjudan från oss, ett info blad med telefon nr till alla viktiga och ett anmälningsblad till Toastmaster/madame. Förstår du?;)
Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2