• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • MulleNuh

varför funnkar inte weddingannouncer??

• laris

neeeejjj..ååå..det här är inte bra. Nu undrar jag om man ska skicka ut information på papper till alla ändå. Det vore tråkigt om sidan strulade ofta. Då kommer ingen att komma åt någon info.

MulleNuh skrev 2009-01-15 08:10:34 följande:
    varför funnkar inte weddingannouncer??
  • MulleNuh

Fast jag har akdrig haft problem innan att komma in.. Så det är nog ingen fara.. Kommer nog igång snart..

• Miss Moneypenny

Ursäkta att jag är oerfaren men vad gör man på weddingannouncer. Blir nyfiken... :)

• Miss Moneypenny

Åh vad roligt, det är samma skor som jag sparat i mitt galleri och tänkte köpa. Köpte du dem på Matildas fest? Är de sköna? Det ser ut som det eftersom klacken inte är jättehög. Själv är jag 1.75 så jag tänkte inte ha några värstingklackar.

laris skrev 2009-01-14 21:37:13 följande:
    oj vad jag vill skriva här! Idag köpte jag mina skor!!! Vill ni se de så finns de i mitt galleri.
  • laris

Hej! Weddingannouncer är en hemsida där man kan lägga ut bla info inför ens bröllop =)

Ja! Jag köpte de hos henne, så himla trevlig hon var! Undrar om jag inte såg de i ditt galleri första ggn..hmm...såg en bild på de i någons galleri och frågade om var de fanns..men det kanske inte var du?! Jag beställde den med 5 cm klack (är 165). När gifter ni er?

Miss Moneypenny skrev 2009-01-19 13:56:50 följande:

Åh vad roligt, det är samma skor som jag sparat i mitt galleri och tänkte köpa. Köpte du dem på Matildas fest? Är de sköna? Det ser ut som det eftersom klacken inte är jättehög. Själv är jag 1.75 så jag tänkte inte ha några värstingklackar.
  • Miss Moneypenny

6/6 är bröllopet. Själv då?
    Jag ska vänta tills min klänning kommer så att jag vet ungefär hur hög klack jag ska ha. Kan man välja alltså? 5 cm låter rätt lagom. Var de sköna?

laris skrev 2009-01-19 19:13:35 följande:
    Hej! Weddingannouncer är en hemsida där man kan lägga ut bla info inför ens bröllop =)Ja! Jag köpte de hos henne, så himla trevlig hon var! Undrar om jag inte såg de i ditt galleri första ggn..hmm...såg en bild på de i någons galleri och frågade om var de fanns..men det kanske inte var du?! Jag beställde den med 5 cm klack (är 165). När gifter ni er?Miss Moneypenny skrev 2009-01-19 13:56:50 följande:
  • Villesmamma

Miss Moneypenny : En bröllops hemsida. Du kan besöka min om du vill. Länken finns på min sida.

Idag har jag bokat tid hos en Pt för mätning och tränings upplägg för imorgon. 150 dagar kvar och nu börjar hård träning att fixa till kroppen snyggt:)

• Miss Moneypenny

Åh, vad roligt! Vad duktig du är! Ska ni träffas regelbundet? Vad kostar det ungefär?

Villesmamma skrev 2009-01-20 15:26:22 följande:
    Idag har jag bokat tid hos en Pt för mätning och tränings upplägg för imorgon. 150 dagar kvar och nu börjar hård träning att fixa till kroppen snyggt:)
  • Villesmamma

Jag bor i Värmland så det är nog MYCKET billigare än storstäder. Jag ska väga och mäta mig varannan vecka. han ska göra 2 veckor schema till mig. Varierad träning. Han behöver inte vara med mig och träna men bestämmer att tex Mån Simming 1 km, tisdag gymmet onsdag vila torsdag spinning osv. Jag vet inte hur det kommer att se ut så det blir spännande imorgon.
    Jag betalar 1000kr för 10gånger. Då innebär det som sagt råd, vägning, mätning och schema genomgång.

• Flisa80
    Villesmamma skrev 2009-01-20 16:26:08 följande:
    Jag bor i Värmland så det är nog MYCKET billigare än storstäder. Jag ska väga och mäta mig varannan vecka. han ska göra 2 veckor schema till mig. Varierad träning. Han behöver inte vara med mig och träna men bestämmer att tex Mån Simming 1 km, tisdag gymmet onsdag vila torsdag spinning osv. Jag vet inte hur det kommer att se ut så det blir spännande imorgon.Jag betalar 1000kr för 10gånger. Då innebär det som sagt råd, vägning, mätning och schema genomgång.
    Det lät ju fantastiskt spännande. Jag behöver inte direkt gå ner i vikt, men att börja träna för att få en stark kropp skulle jag verkligen behöva. 20 veckors "ledd" träning skulle jag också behöva för att verkligen komma iväg. Lycka till!!!
  • laris

Tack kära du! Priset var ännu snyggare!

MulleNuh skrev 2009-01-15 08:09:54 följande:
    supersnyygga skor laris!
  • laris

De var jättesköna! Man kan välja mellan 2,5 5 eller 7,5 cm tror jag.

Miss Moneypenny skrev 2009-01-20 08:46:00 följande:

6/6 är bröllopet. Själv då? Jag ska vänta tills min klänning kommer så att jag vet ungefär hur hög klack jag ska ha. Kan man välja alltså? 5 cm låter rätt lagom. Var de sköna?
  • nni

Hej!! Var ett tag sen.
    Villesmamma, dina kort blev riktigt fina, gillar idéen med att lägga dom i ett paket.

Laris; Fina/romantiska skor.
    Vet du, jag har tagit din idé med inbjudningskorten. Ska lägga in foto på dom när jag e klar med dom. Det blir gröna dubbelvikta papper med rosa sidenband runt som det ska va rosett på. Som du har ungefär alltså. Hoppas det e ok att jag snott din idé lite o tack för att du delat med dig. Jag visste inte om vi skulle göra egna, men nu blir det så. Mer personligt.
    Så i helgen ska vi pyssla med inbjudningarna. :)
    Sedan e det vigselhäfte o festhäfte kvar att göra. Pust.

• nni

Mullenuh; dina ibjudningar var också fina!! Kul att vi alla gör dom själva. Eller kul o kul men roligt att fler vågar

Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2