• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • Miss Moneypenny

Ja, jättefina! Blir inspirerad! Ska visa dem för sambon, han sitter och försöker få till nånting men vi har lite dåligt med inspiration. Svårt att välja färger och stil etc. Jättesnyggt med den glansiga bakgrunden!

• Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-01-13 18:25:24 följande:
    Nu har jag äntligen gjort klart hur inbjudningarna ska se ut. Har en bild i galleriet.. Blev rätt ok tycker jag!
    Rätt ok? Jag tyckte de blev superfina!!!

Mina inbjudningskort är också klara nu, eller ja, en del... Har i alla fall fått in en bild i galleriet mitt, titta gärna in!
  • älskarlivet

Vi har nu beställt våra inbjudningskort! Har korrekturläst dem idag och hoppas få dem om en vecka!

Har även beställt min klänning idag, men den får jag vänta 3 månader på..

• laris

åååå va jobbigt! Jag vill bara trösta med att jag vet hur detär med den där jäkla lokalen. Vi höll på att bli knäppa på att ockerpriser och fula lokaler. Dessutom var det så trist med de lokalerna vi fick tag på för det var reglar både här och där med tider mm. MEN: det kommer att ordna sig! Det bästa du kan göra när du mår så här är att släppa planerandet och glömma det i en eller två veckor.

Våga vara tuff och säg att du lägger ner allt om han inte hjälper till. Många kramar till dig!!!

Twixiee skrev 2009-01-12 22:31:27 följande:
    Jag håller inte med! Usch och fy för allt som har med bröllop att göra just nu.. Känner en stress utan dess like bara för den där j*vla lokalen, som inte exciterar! Jag får dessutom ingen hjälp av min m2b, som ständigt svarar på mina frågor "Jag vet inte...Bestäm du.." Han tror att detta är svaret jag vill ha på frågan - så jag får bestämma precis som jag vill. Men jag tror att hans "riktiga" svar är något i stil med "Ta det lugnt, bröllopet är inte förens i juni, vi hinner.. Och förresten, ser du inte att jag tittar på sport(!)" Nej, det är inte roligt just nu.. Det här inlägget kanske skulle passa bättre i tråden "idag är jag arg för.."
  • laris

Men kära någon! Vaddå ok?? De var ju supersnygga!!

MulleNuh skrev 2009-01-13 18:25:24 följande:
    Nu har jag äntligen gjort klart hur inbjudningarna ska se ut. Har en bild i galleriet.. Blev rätt ok tycker jag!
  • laris

oj vad jag vill skriva här! Idag köpte jag mina skor!!! Vill ni se de så finns de i mitt galleri.

• first lady

Var och prova näbbklänning idag, hitta ingen.
    Dessutom har nu på kvällskvisten åkt på magsjuka, jippi.
    Bara att invänta den dubbelvikta positionen över stolskanten.

• Twixiee
    laris skrev 2009-01-14 21:32:10 följande:
    åååå va jobbigt! Jag vill bara trösta med att jag vet hur detär med den där jäkla lokalen. Vi höll på att bli knäppa på att ockerpriser och fula lokaler. Dessutom var det så trist med de lokalerna vi fick tag på för det var reglar både här och där med tider mm. MEN: det kommer att ordna sig! Det bästa du kan göra när du mår så här är att släppa planerandet och glömma det i en eller två veckor.Våga vara tuff och säg att du lägger ner allt om han inte hjälper till. Många kramar till dig!!!
    Vi lyckades fixa en lokal i tisdags, en liten stugan med utsikt mot älven (och det ligger väldigt centralt). Skönt som tusan! Men än så länge så är det bara muntligt, tror nästan jag vill ha det på papper, för karln verkar så himla flummig och det är ju fem månader kvar (han hinner säkert glömma)..
    Nu är det bara det här med att servera alkohol.. Han arrenderar ut lokalen till en annan, och han visste inte om han hade sökt tillstånd än. Hoppas att han inte har gjort det!
    Jag hoppas att det ordnar sig för er! Att ha inställningen "det ordnar sig" är en bra inställning, men ibland känns den förjävligt då allting verkar omöjligt..
    Lycka till!
Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2