• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • Twixiee
    laris skrev 2009-01-12 22:12:07 följande:
    Det här bara roligare och roligare. Håller ni inte med?Kram alla junibrudar!
    Jag håller inte med! Usch och fy för allt som har med bröllop att göra just nu.. Känner en stress utan dess like bara för den där j*vla lokalen, som inte exciterar! Jag får dessutom ingen hjälp av min m2b, som ständigt svarar på mina frågor "Jag vet inte...Bestäm du.." Han tror att detta är svaret jag vill ha på frågan - så jag får bestämma precis som jag vill. Men jag tror att hans "riktiga" svar är något i stil med "Ta det lugnt, bröllopet är inte förens i juni, vi hinner.. Och förresten, ser du inte att jag tittar på sport(!)"

Nej, det är inte roligt just nu.. Det här inlägget kanske skulle passa bättre i tråden "idag är jag arg för.."
  • Villesmamma

Tack så mycket alla för berömmet. Det värmer!!!

Twixiee: Tråkigt för dig! Här kan du skrika ut det du vill! Försök att få med honom ut och titta på lokaler tillsammans med dig. Förklara att detta är ju för er båda två inte bara för dig.

Imorgon ska jag prata med kantorn om alla mina idder.

• MulleNuh

Ohh va trist!!!

Men vart är det ni letar lokal nånstans??

Twixiee skrev 2009-01-12 22:31:27 följande:
    Jag håller inte med! Usch och fy för allt som har med bröllop att göra just nu.. Känner en stress utan dess like bara för den där j*vla lokalen, som inte exciterar! Jag får dessutom ingen hjälp av min m2b, som ständigt svarar på mina frågor "Jag vet inte...Bestäm du.." Han tror att detta är svaret jag vill ha på frågan - så jag får bestämma precis som jag vill. Men jag tror att hans "riktiga" svar är något i stil med "Ta det lugnt, bröllopet är inte förens i juni, vi hinner.. Och förresten, ser du inte att jag tittar på sport(!)" Nej, det är inte roligt just nu.. Det här inlägget kanske skulle passa bättre i tråden "idag är jag arg för.."
  • Miss Moneypenny

Hej!

Fin klänning! Om du vill att den ska stå ut mycket som den gör på bilden bör du nog ha en underkjol med ring. En utan med mycket tyll funkar säkert också men kanske inte står ut fullt så mycket. Jag provade en underkjol utan ring fast med mycket tyll till min klänning (har bild i galleriet på detta) och jag tyckte det blev mycket volym. Fast klänningen är ju rätt "puffig" av sig själv så din klänning som är slätare kanske blir finast med ring under.

Jag köpte min underkjol på Stockholm Brud och fest förra veckan och de hade rea, 400 kr. Men de kanske är slut nu..

fredag den 13e skrev 2009-01-12 22:09:19 följande:

Någon här som har koll på underkjolar?Måste man ha en med ring till klänningen i mitt galleri?Hur många ringar i så fall?Hur blir det när man sitter? Putar den ut då?Och viktigast av allt - Hur sjutton gör man med en sån underkjol när man går på toa? Underkjols-novis utan dess like!
  • Miss Moneypenny

Hej!

Fin klänning! Om du vill att den ska stå ut mycket som den gör på bilden bör du nog ha en underkjol med ring. En utan med mycket tyll funkar säkert också men kanske inte står ut fullt så mycket. Jag provade en underkjol utan ring fast med mycket tyll till min klänning (har bild i galleriet på detta) och jag tyckte det blev mycket volym. Fast klänningen är ju rätt "puffig" av sig själv så din klänning som är slätare kanske blir finast med ring under.

Jag köpte min underkjol på Stockholm Brud och fest förra veckan och de hade rea, 400 kr. Men de kanske är slut nu..

Ja,
    fredag den 13e skrev 2009-01-12 22:09:19 följande:

Någon här som har koll på underkjolar?Måste man ha en med ring till klänningen i mitt galleri?Hur många ringar i så fall?Hur blir det när man sitter? Putar den ut då?Och viktigast av allt - Hur sjutton gör man med en sån underkjol när man går på toa? Underkjols-novis utan dess like!
  • fredag den 13e

Trodde nästan det..
    Din klänning såg ju jättebra ut med tyllunderkjol, men den är ju som sagt fylligare från början.

Får väl beställa den och ta med till bröllopsbutik och prova underkjol.

• Miss Moneypenny

Fråga den du beställer av vilken typ av underkjolar de rekommenderar till just din klänning! Lycka till :)

• fredag den 13e

Ja det är ju ingen dum idé!
    Tack

• MulleNuh

Nu har jag äntligen gjort klart hur inbjudningarna ska se ut. Har en bild i galleriet.. Blev rätt ok tycker jag!

• fredag den 13e

Mer än okej! Jättefina!!
    Alla är så ambitiösa och duktiga här!

Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2