Juni 2009 brudar; tråd nr 2
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
Tack så mycket alla för berömmet. Det värmer!!!
Twixiee: Tråkigt för dig! Här kan du skrika ut det du vill! Försök att få med honom ut och titta på lokaler tillsammans med dig. Förklara att detta är ju för er båda två inte bara för dig.
Imorgon ska jag prata med kantorn om alla mina idder.
Ohh va trist!!!
Men vart är det ni letar lokal nånstans??
Hej!
Fin klänning! Om du vill att den ska stå ut mycket som den gör på bilden bör du nog ha en underkjol med ring. En utan med mycket tyll funkar säkert också men kanske inte står ut fullt så mycket. Jag provade en underkjol utan ring fast med mycket tyll till min klänning (har bild i galleriet på detta) och jag tyckte det blev mycket volym. Fast klänningen är ju rätt "puffig" av sig själv så din klänning som är slätare kanske blir finast med ring under.
Jag köpte min underkjol på Stockholm Brud och fest förra veckan och de hade rea, 400 kr. Men de kanske är slut nu..
fredag den 13e skrev 2009-01-12 22:09:19 följande:
Hej!
Fin klänning! Om du vill att den ska stå ut mycket som den gör på bilden bör du nog ha en underkjol med ring. En utan med mycket tyll funkar säkert också men kanske inte står ut fullt så mycket. Jag provade en underkjol utan ring fast med mycket tyll till min klänning (har bild i galleriet på detta) och jag tyckte det blev mycket volym. Fast klänningen är ju rätt "puffig" av sig själv så din klänning som är slätare kanske blir finast med ring under.
Jag köpte min underkjol på Stockholm Brud och fest förra veckan och de hade rea, 400 kr. Men de kanske är slut nu..
Ja,
fredag den 13e skrev 2009-01-12 22:09:19 följande:
Trodde nästan det..
Din klänning såg ju jättebra ut med tyllunderkjol, men den är ju som sagt fylligare från början.
Får väl beställa den och ta med till bröllopsbutik och prova underkjol.
Fråga den du beställer av vilken typ av underkjolar de rekommenderar till just din klänning! Lycka till :)
Ja det är ju ingen dum idé!
Tack
Nu har jag äntligen gjort klart hur inbjudningarna ska se ut. Har en bild i galleriet.. Blev rätt ok tycker jag!
Mer än okej! Jättefina!!
Alla är så ambitiösa och duktiga här!