Juni 2009 brudar; tråd nr 2
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
Beställde du din från Anns Fest? Visst var du med i den tråden också?
Nej nej.. Har inte köpt från henne. Jag har köpt från brudklanningar.nu
Miss Moneypenny skrev 2009-01-08 11:00:12 följande:
Hej tjejer! Nu har jag lagt ut bilder på min ask inbjudan. I onsdags fick alla den på posten. Skivan med lila rosen på är en dvd skiva som innehåller bilder på mig från åldern 0år- idag och sen bilder på M2b efter detta kommer texten " 1998 korsades våra vägar" och då rullar vår låt med bilder på oss genom åren.Efter detta kommer Texten " Välkommen på vårt bröllop" och information. Efter allt detta kommer ett video klipp där vi personligen bjuder in alla och berättar lite mer information.
Det har blivit super uppskattat. Skratt och tårar!
Villesmamma: Tänkte slå en kik på ditt enorma arbete, men tji fick jag. Fanns inget bildgalleri tillgängligt..
Hej! Jag har nu fixat detta. Visste inte om det;)
Nu hoppas jag att det finns tillgängligt!
Ha en trevlig dag!
villes mamma: såå fna hur skickade ni dem?
Dom som bor i samma stad åkte vi ut och lämnade en liten present och gick i dörren:) Men vi hade lådor från posten och de stämplade dom. Det var dyrt!! 1600 kr för 25 st. Men det är det absolut värt!
Nu har jag äntligen kunnat boka kyrkan! Dag, tid och präst fick vi precis som vi ville ha det!
En jättetyngd har lyfts från mina axlar. Nu kan vi äntligen skicka ut inbjudningarna till släkt och vänner.
Villesmamma: Hatten av för era inbjudningar
Någon här som har koll på underkjolar?
Måste man ha en med ring till klänningen i mitt galleri?
Hur många ringar i så fall?
Hur blir det när man sitter? Putar den ut då?
Och viktigast av allt - Hur sjutton gör man med en sån underkjol när man går på toa?
Underkjols-novis utan dess like!
Hejjj alla!! Här är det full fart. Ett tag kändes det som om att allt planerande bara stod still men nu i helgen gjorde vi klart våra inbjudningskort och solosångerna i kyrkan är bestämda också. Det här bara roligare och roligare. Håller ni inte med?
Kram alla junibrudar!