• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • nni

Villesmamma; Ja vilken rolig idée du har med dvd-inbjudningar!
    Jag tror jag vet hur vi ska ha våra inbjudningar, med söta/roliga figurer på. Vigsel samt festprogram ska gå i liknande stil. Räcker man har blommor som dek kanske.
    Min sambo som så gärna vill ha figurerna o han får också bestämma ngt. Hehe.

• nni

Någon som ska gå på bröllopsmässan i malmö i slutet av nästa månad? Funderar på det själv. :)

• älskarlivet

Hej! Jag hoppar också in här! Vi gifter oss 13/6 2009!

• Villesmamma

älskarlivet: Välkommen!

Nu har jag fixat filmen och fixat band på bubblorna tillsammans med älsklingen. Tvingar honom pyssla lite:)
    Nu känns det verkligen att något är gång när inbjudningarna snart är ute. Härligt!
    Vad tänker ni på nu med er planering?

• älskarlivet

Vi ska ringa kyrkan nu i veckan och bekräfta vår bokning där. När det är gjort kan vi beställa våra inbjudningskort. Ska beställa från kortdesign. På fredag ska jag ut och titta på klänning och idag ska vi titta på vigselring!

• nni
    älskarlivet skrev 2008-12-30 08:35:11 följande:
    Vi ska ringa kyrkan nu i veckan och bekräfta vår bokning där. När det är gjort kan vi beställa våra inbjudningskort. Ska beställa från kortdesign. På fredag ska jag ut och titta på klänning och idag ska vi titta på vigselring!
    Hej. Har också tänkt beställa därifrån. Vilka kort ska beställas?
  • älskarlivet

Oj, kommer inte ihåg vad de heter just nu, men det är en stor ros på framsidan.

nni skrev 2008-12-30 16:34:38 följande:
    Hej. Har också tänkt beställa därifrån. Vilka kort ska beställas?
  • 27juni2009

Igår var vi o skulle designa ringar, jag pallrade mig iväg trots migrän, kommer till butiken o får veta att guldsmeden fått feber o åkt hem ja j a kankse bäst ändå m tanke på hur jag mådde men vi provade några ringar o gubben har nog bestämt hur hans ska se ut o jag blir mer o mer säker. Men så gick vi o bokade vår bröllopsnatt oxå 1295 för 3 rums lgh m tidig incheck, sen utcheck, bubbel på rummet o möjlighet till frukost på rummet, känns kanon vad får ni andra betala? vet ett ställe de kostar 3000 på tex
    nni: bara ett tips, om du väljer vita rosor så får dueller nån annan absolut inte ta uppe på buketten, en vit ros blir väldigt lätt brun vid beröring jag funderar på om jag skall ha en vit glameliros eller en röd, vill eg vit, men de e ju de här m bruna fläckar....
    Vilels mamma: va härligt att du e klar nu ser fram emot att få se era askar, vi vike roxå nämligen fast mer tunna askar som "kuvert" , vi blev lite snåla o tog ner dem lite för o slippa skrymmande tillägget i posten blir dyrt porto ändå

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!!

Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2