Juni 2009 brudar; tråd nr 2
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
(Ni får gärna läsa min blogg, o kommentera, e bara ni som vet om den o de få involverande i bröllopet)...nni.blogg.se
Nu har jag lagt in en liten bild på inbjudningskorten
kommer att beställa från trycksakstorget.se så därför har jag ingen bättre bild just nu iaf
Åh...Jag måste verkligen börja med inbjudningskorten....Verkar ta tid
. Jag tror att jag fortfrande är i en fas där jag tror att jag har hur mycket tid som helst på mig.
Dagarna bara rullar...
Jag hade bestämt färgtema - trodde jag - men så när jag pratat med tärnorna inser jag att färgen kanske inte passar de särskilt bra... så nu funderar jag på att avvakta med inbjudningskorten till dess att färgen på deras klänningar är spikad. Hur har ni gjort när ni bestämt temafärg? Har ni synkat med tärnklänningar?
Jag är ärligt talat ganska obrydd i färgtemat.. Det enda jag tänker ska gå i samma linje är inbjudningskort, vigselprogram och festprogram.. Tänk efter.. Är det inte lite larvigt att hålla borta allt pga en färg???
Det kanske är sant att det är att ta det ett steg långt att matcha hela vägen. Men jag vill att tärnklänningarna ska gå ihop med blommorna jag vill ha - eftersom de också ska ha en liten bukett var - och självfallet vill jag även att blommorna ska funka med inbjudningarna och programmen. Hade nämligen tänkt att hålla inbjudningar och program neutrala (vita med stansat mönster) och ha ett snyggt band runt som skulle gå igen överallt - på inbjudningar, i midjan på klänningarna, i programmen, runt stjälkarna på buketten.
Men det kanske bara är jag.
Ja ja - alla gör vi som vi vill.
Nu har vi fixat ett band och catering också! Wihiiiii
Det går framåt!
här e en till som e petig m färger
Jag tycker absolut inte att man måste ha färgtema. däremot är det mycket enklare att planera om man har det tycker jag!