• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • nni

Villesmamma; ja jag förstår! Tror jag. Hmm :) Du e ju en hejjare på detta iaf! Jag e glad om jag fixar att göra egna inbjudningskort/vigselprogram. Med hjälp förstås. Hehe.

• nena85

Halloj jo då det går bara bra.
    Har fått ganska mycket färdigt.
    Har gjort färdigt alla inbjudningskorten dom ligger här och väntar på att skickas.
    Hur länge innan ska man egentligen skicka ut dom.
    Vi har en del som bor i afrika som är bjudna. Det är ju en bit för dom att ta sig hit.
    Men tanke på biljetter och så.

Det känns som man har tusen saker kvar att göra.
    Fast vet innerst inne att det värsta att fixa är över.

• laris

Haha du har bestämt dig för att pyssla nu ? Ska också sätta igång och göra klart våra inbjudningar snart!

nni skrev 2008-11-13 18:17:10 följande:
    LirreMagic; Nä men vad tråkigt att det blev så! Ja det e bara o se lösningar på det hela!nena85; En 27 junibrud till, kul! Hur går det för dig?Villesmamma; Vad du e igång. Jag e så lat nuförtiden. Ska dock ta tag i att boka/beställa saker nu om ngn vecka. Jag e inte duktig på att pyssla men min ena tärna ska hjälpa mig. För e lite mer personligt med "egen gjorda" inbjudningar.Hur ser dina ut?
  • laris

Är du klar med dina inbjudningar? Ojoj nu får jag panik eftersom vi gifter oss samma datumen men jag har inte ens börjat ...

nena85 skrev 2008-11-13 19:20:05 följande:
    Halloj jo då det går bara bra.Har fått ganska mycket färdigt.Har gjort färdigt alla inbjudningskorten dom ligger här och väntar på att skickas.Hur länge innan ska man egentligen skicka ut dom.Vi har en del som bor i afrika som är bjudna. Det är ju en bit för dom att ta sig hit.Men tanke på biljetter och så.Det känns som man har tusen saker kvar att göra.Fast vet innerst inne att det värsta att fixa är över.
  • MulleNuh

Vi ska försöka få klart våra ianbjudningar nu i helgen.. Men jag tror inte dom skickas ut på ett par veckor iaf..

• nni

nena85; Hej!
    Vad du vatt snabb med inbjudningskorten. Vi ska nog skicka ut våra i slutet av januari/första feb. Så 6 månader innan ca.
    Lika bra att va tidigt ute. Ska bjuda släktingar från USA också. Annars e väl 3-4 månader också lagom, tycker jag.

laris; Jag vet, jag ska nog det.
    Men min tärna ska isf hjälpa till har hon lovat. Skulle aldrig ha tålamod o sitta o pyssla med sådant själv.

• nni

Men verkar som vi alla vill va tidigt ute med inbjudningskorten förresten

• 27juni2009

Mina/våra inbjudningskort skall tillverkas i mellandagarna är det tänkt. Vi är lediga hela familjen i drygt 2 veckor då O inga läxor eftersom jag är ute på praktik både före o efter jullovet Så då borde det finnas tid att pyssla

• nni

Drömde om att vi skulle säga inbjudan muntligt istället. Men nej det vill vi ju inte!

Nu vet våra amerikaner om att det blir en stor fest i juni, så de ska börja förbereda sig. Sedan kommer inbjudan. :)

27juni2009; Det låter mysigt att pyssla juldagarna. Ska nog sitta med våra också i dec. Om jag ska ta på mig att pyssla.

Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2