Juni 2009 brudar; tråd nr 2
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
Tack så mycket. mmm ganska mkt jobb har det blivit och än är det inte över. Har embossat 54 kort och på fredag ska jag sätta på det gröna bandet. Min sambo tar hand om andra bitar medans jag sitter med inbjudningarna. Man får det upp alla uppgifter annars går man nog lätt in i väggen av det här Ju mer man gör klart desto flera saker finns det att göra.
Någon som vill visa upp sina inbjudningar? Det vore kul med inspiration.
fredag den 13e skrev 2008-11-19 08:51:22 följande:
jag ska göra mina i helgen tror jag.. Har bara skrivit klart texten så att säga. Sen ska det klippas och klistras och bindas snören och sättas på lite grejer! Cant wait!!
Sambon måste skriva ut allt på jobbet men det är chefsmöten hela tiden i demorummet där han måste skriva ut dom..
jag har gjort en prototyp av våra kort, kna fota o lägga ut så får ni säga om ni tycker de blir för pråliga, gilla dem först men nu ser jag alla stilrena kort, men samtidigt vill ja ha något annorlumda
ja ja kolla in i min gb under dagen så ska de finna där, dock inte exact hur de kommer se ut, lite andra färger, embossing saknas o inbjudningstexten kommer vara embossad text (om stämpeln lyckas bli bra m min handskrivna text
Nu ligger dem ute vi har svart, vitt m touch av silver o turkos som färtema. glittrar papprena för mycket åt guld hållet?
De heter pärlvit, men ja ibkand gillar ja inte blänket infobladet kommer vara turkost i inbjudan, de vanliga vita papperna kommer vara av ett snyggare vitt papper o som sagt ska jag embossa lite här o var
Oj då 27juni. Du har jobbat du med! Kul med bild i inbjudan!
Tror nog att jag aldrig lägger ut mina superenkla kort!
Jag tycker förstås att de är fina, men absolut inte i samma klass!
27juni2009; Fina, väldigt romantiska. Tycker inte det e för mycket. Ska själv pyssla ihop mina (tror jag) med hjälp.
Blir väl nu i december eller i början av januari.
Någon här som bokat smekmånad ännu? Vi ska åka i slutet av juni/början av juli. Ska man boka än? Brukar det vara prissänkningar på resor i Januari? När dom rear allt annat. Menar då alltså inte sista minuten!
tack nån mer som vill kommentera?
27juni... oj vilka häftiga inbj.kort jätte fint men samtidigt lite annorlunda
Men herregud va fina de var och ni som var imponerade över mina Jättebra jobbat! Hur många ska du göra?
oh tackar o bugar kan behöva de orden för motivationen till att göra en så där 25 st.... får låta bli att komma på fler tänkbara gäster