• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • nni

laris; Klart vi får! I skåne ska vi gifta oss (Bjärred). Ni?
    Ska nog beställa våra. E inte så värst pyssliga av oss. :P Men dom e inte klara än. Väntar en månad eller två.

• MulleNuh

Hmm tror det blir ca 40-45 pers. Och kanske 20 kort..
    Ni då??

Vi fuskar dock.. Har köpt färdiga mallar på Panduro! Kort och en massa pyssel som man kan sätta på hur man vill.

laris skrev 2008-11-03 13:45:59 följande:
    haha! Japp..även här är det jag som får säga klistra! vik! Klipp! =)Hur många inbjudna?
  • nni
    MulleNuh skrev 2008-11-03 13:45:34 följande:
    samma här! 1 April tog vi som osa.
    Ja det känns som en bra månad
  • laris

Vi bor i shlm med min sambo är från leksand (Dalarna) så bröllopet blir där!

Eg är jag inte så pysslig av mig heller. har fått för mig att man måste vara det om man ska gifta sig =)

Får man fråga vad ni får betala för era och hur många ni tnker betsälla?

nni skrev 2008-11-03 13:49:05 följande:
    laris; Klart vi får! I skåne ska vi gifta oss (Bjärred). Ni?Ska nog beställa våra. E inte så värst pyssliga av oss. :P Men dom e inte klara än. Väntar en månad eller två.
  • laris

Vi skickar 43 st inbjudningar ( 80 st inbjdna, skulle ha ett litet bröllop först med det gick år pipan =) ). Funderar på att dra till pandoru nu och handla lite pyssel..

MulleNuh skrev 2008-11-03 13:50:06 följande:
    Hmm tror det blir ca 40-45 pers. Och kanske 20 kort.. Ni då??Vi fuskar dock.. Har köpt färdiga mallar på Panduro! Kort och en massa pyssel som man kan sätta på hur man vill.
  • MulleNuh
    haha ja vi började med många men insåg då att vår budget sprack rätt duktigt! Så tyvärr fick vi skära ner..
    Men iaf, panduro har lådor som heter weddingkit tror jag.. Kolla dom.. Tror dom kosta 129:-/20 st.
    laris skrev 2008-11-03 13:53:23 följande:
    Vi skickar 43 st inbjudningar ( 80 st inbjdna, skulle ha ett litet bröllop först med det gick år pipan =) ). Funderar på att dra till pandoru nu och handla lite pyssel..
  • nni
    laris skrev 2008-11-03 13:51:50 följande:
    Vi bor i shlm med min sambo är från leksand (Dalarna) så bröllopet blir där!Eg är jag inte så pysslig av mig heller. har fått för mig att man måste vara det om man ska gifta sig =)Får man fråga vad ni får betala för era och hur många ni tnker betsälla?
    Hmm...kanske man ska pyssla ändå!? Vi blir inte så hemskt många på bröllopet så...
    Har inte kollat upp pris eller vilka inbjudningar vi ska ha.
    Gör det nästa månad - allas vår pysselmånad :)

MalleNuh; Ska kolla deras "weddingkit".
    Nu blev jag sugen på att pyssla. Så vi får väl se!
  • laris

Pyssel är Bt:s brudfälla =)

nni skrev 2008-11-05 11:28:33 följande:
    Hmm...kanske man ska pyssla ändå!? Vi blir inte så hemskt många på bröllopet så...Har inte kollat upp pris eller vilka inbjudningar vi ska ha.Gör det nästa månad - allas vår pysselmånad :)MalleNuh; Ska kolla deras "weddingkit".Nu blev jag sugen på att pyssla. Så vi får väl se!
  • 27juni2009

hej hej! flera här inne som gifter sig 27 juni verkar det som, vi skulle ju ha en egen tråd att tjabba i ju

• laris

Ååå, va kul! En till..nu är vi tre här!! Kul det ska bli att följas åt. Var gifter ni er?

27juni2009 skrev 2008-11-05 14:44:43 följande:
    hej hej! flera här inne som gifter sig 27 juni verkar det som, vi skulle ju ha en egen tråd att tjabba i ju
Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2