• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • nni

Miss Moneypenny skrev 2008-10-24 08:43:22 följande:

Hej junibrudar!När skickar ni ut inbjudan? Om man redan vet vilket datum det blir så vill man ju säga till i god tid så att folk inte bokar upp sig på annat. Jag ska gifta mig 6:e juni och det är ju en sån helg när många planerar in saker (halvdag på fredagen och sånt).Samtidigt vill man ju inte skicka ut FÖR tidigt så de glömmer bort det..
    Vi ska skicka Save the date med julkort första advent, för har gäster som reser från utlandet. Sen så ska vi nog skicka inbjudan 3-4 månader innan.
  • MDoJB

Vi har redan bjudit in muntligen just för att ingen ska boka en resa eller något annat på vårt datum.
    Inbjudan kommer vi nog att skicka ut omkring 3 månader i förväg med OSA ca 1,5 månad före bröllopet.

• nni

Vi ska snart boka resa o så ska vi snart träffa fotografen. Berättar sedan hur det gått!
    Någon som bokat resa o vart?

• nni

Vi ska till Kefalonia glömde jag att säga ju!

• chatina

nni: Vad kul! Vi har inte riktigt bestämt oss än vad gäller resemålet.

• nni
    chatina skrev 2008-10-29 11:57:57 följande:
    nni: Vad kul! Vi har inte riktigt bestämt oss än vad gäller resemålet.
    Nä egentligen e det väl ingen brådska, men jag vill inte vänta!
    Haha :)
  • chatina

Äntligen har jag fått ändan ur och bokat frisör!!!! Härligt!!

• sanste

Hej!

Vi har bokat kyrka, lokal, catering, hår och smink åt mig. Vi gifter oss den 13 juni 2009.
    Just nu kollar vi runt bland olika fotografer.... det är svårt. Har fastnat för 2 stycken, och prismässigt skiljer det sig inte mycket.

Just nu håller jag på och fixar festprogram, vigselprogram och om jag ska göra eller beställa inbjudningskort...

Det känns som hjulet verkligen är i rullning nu! Jättekul!

• Villesmamma

Vi var och bestämde menyn igår med cateringen och hovmästaren. Nu är det verkligen på gång!!!:)

• chatina

Miss Moneypenny: Ja, det priset låter väl ganska så rimmligt!

Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2