Juni 2009 brudar; tråd nr 2
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
Ignorera smileyn som ser arg ut :P
Hur gör ni med trycksakerna? Gör ni själva eller beställer ni?
Vi gjorde klart designen i torsdags och jag vill skicka dem NU! Fast vi hade tänkt att skicka dem i mitten av februari.
Oj vad ni kommit långt vissa av er. Jag ska osså boka frisör alldeles snart, ringar, makeupartist. Sedan ja, kanske det räcker ett tag.
Ang. Save the date kort, så tycker vi att det kanske e lite tidigt att berätta om giftemål eller ens fest för alla (om det ska va hemligt ett tag till). Men vi ska nog säga till släktingarna i USA att de får förbereda sig på att komma hit i juni på en stor tillställning. O inte skicka Save the date. Men sedan skicka inbjudningar i januari istället.
Hur låter det?
Så kommer vi också göra. Vi kommer skicka ut inbjudningarna ganska tidigt eftersom vi har många tillresta. Så innan semestrarna ska läggas tänkte vi :)
Nu har vi skickat mail till USA släktingarna, att det kommer bli en stor tillställning o om de kan komma. Att vi återkommer med information sedan :)
Ett Ps vi skrev där; att hålla detta inom kretsen, som fick mailet.
Uppdaterar till "laris"
Tack så hemskt mkt
Nu har jag skrivit om att man ska ta bort min tråd.
Jaha nni: vilket datum i juni gifter ni er?
Vi ska också gifta oss 27:e juni!
Vi funderar på att skicka ut de den 1:a feb och sätta osa datum den 1:a april.
Ni då?
Har jag skrivit här?! Tror inte det.. Vi ska gifta oss den 13 Juni.
Vi har kommit ganska långt i allt bokande tror jag. Men nu känns det som min värsta hysteri lagt sig lite..