• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • nni

fredag den 13; vad roligt att du tycker om dom! Nä vi ska beställa från kortdesign.se. Har inte tid att göra själva. Så jag har ingen aning. Gå in på hemsidan o spana om du vill :)
    Jag tycker dom e roliga o ungdomliga eller så. Precis som vi

• MulleNuh

Min klänning är nu skickad för några dagar sedan!!!! Den beställdes dagen för julafton så här har det gått undan.

• nni

MulleNuh; Kul! Ska osså ut på jakt snart. Vill gå ner lite först. Bara att ligga i :P

• Flisa80
    MulleNuh skrev 2009-01-05 14:45:00 följande:
    Min klänning är nu skickad för några dagar sedan!!!! Den beställdes dagen för julafton så här har det gått undan.
    Jösses vad fort det har gått! Spännand att se hur den blir, du måste ju helt klart lägga in den i galleriet!!
  • MulleNuh

Jaa det ska jag! Men jag känner på mig att jag kommer bli missnöjd?!? Usch!!
    I´m hard to please..

Flisa80 skrev 2009-01-05 15:43:04 följande:
    Jösses vad fort det har gått! Spännand att se hur den blir, du måste ju helt klart lägga in den i galleriet!!
  • nni

Ja att beställa e vågligt. Men i värsta fall e det bara att skicka tbx den?! Ska kanske själv beställa. Kommer va nervös jag me

• älskarlivet

Men ni som beställer via nätet, hur gör ni om ni måste sy inte lite här och där? I den affären där jag ska köpa min så sa de att även om man måttbeställer så måste man göra justeringar.

• älskarlivet

Men vad menar du med korsettklänning?
    Jag kan tänka mig att sådana klänningar med band i ryggen inte behöver justeras så mycket, men jag vet att min klänning som har blixtlås i ryggen måste justeras..

nni skrev 2009-01-05 16:59:15 följande:
    Korsettklänning :)
Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2