• nni

Juni 2009 brudar; tråd nr 2

Förra tråden "Juni 2009 brudar" är stängd tyvärr.
    Så här fortsätter vi diskutera om ALLT om bröllop som sker i juni 2009.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-20 16:04
    Ignorera smileyn som ser arg ut :P

• Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2
  • nni

Halloj!
    Hur ligger det till för er?
    Vi knaprar på vigselmusik fortfarande. Blir nog ingen tradiotionell ingångs-utgångsmarsch.

Ser ut såhär;
    Ronja Rövardotters ingång
    Luis Armstrong; Wonderful world utgång.

Mäktiga fina låtar tycker vi.
    Så ska vi ha 2 psalmer o 2 låtar i cermonin.
    Hur låter detta?

Ska boka Makeupartist, frisör o skicka sk Save the date kort = jukort :P

• nni

Neej, ingen arg smiley ska det vara ju. Hur kunde det bli så??!!

• 27juni2009

hej hej!
    Igår fick jag klartecken från tjejen som jag vill skall sjunga i kyrkan för oss de e faktiskt en fd idol medlem jag har jobbat med henne o hennes systrar så de känns extra speciellt
    Fick oxå igår ett presentkort på 500 på brudklädsel på bröllopsmässan i lund:-P o bäst av allt, stötte på en gammal kollega som oxå ska gifta sig nästa sommar:-P nu måste vi träffas o prata bröllop

• Sommaren 09

En tråd stängs efter 3 månader.

Jag har fått tips på bordsdekoration
    som både är enkel å billig
    Vi vill inte lägga ut flera hundra kronor på blommor som ska vara till dekoration.

• chatina

nni: Era låtval låter jättebra!

Jag ska också ta tag i bröllopet lite mer snart, men håller precis på att ordna en 60-års fest så den får gå före just nu

• nni

chatina; Thank you :)
    60 tals fest, vad skoj! Ska ni klä ut er då osså?

• chatina

Vi har tänkt att fråga några personer som går på restauranggymnasiet om de skulle kunna tänka sig att jobba i några timmar, är det någon som vet vad som är rimligt att betala dem?

• Miss Moneypenny

Hej junibrudar!

När skickar ni ut inbjudan? Om man redan vet vilket datum det blir så vill man ju säga till i god tid så att folk inte bokar upp sig på annat. Jag ska gifta mig 6:e juni och det är ju en sån helg när många planerar in saker (halvdag på fredagen och sånt).

Samtidigt vill man ju inte skicka ut FÖR tidigt så de glömmer bort det..

• fredag den 13e

Vi skickar våra i januari med osa i april.

• Miss Moneypenny

Chatina, angående att hyra elever från restaurangskola så funderar vi också på att göra det. Ja, vad kan vara rimligt - 100 kr/timme? Om man hyr serveringspersonal från en cateringfirma kostar det ca 250 kr/timme (i alla fall i Stockholm).

Svar på tråden Juni 2009 brudar; tråd nr 2